Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga dåliga speedmastrar du har! Jag har en sån där på guldlänk i köphorisonten. En halv mille! Rätt långt bort f.n.Guld från Omega.
Fantastiskt fin klocka! I mitt åsikt utan tveka den snyggaste ATVar ett tag sedan jag ägde Omega men kul att vara tillbaka
Ja den där såg ju riktigt bra ut! har varit lite tveksam till deras nya "small seconds" men det där ser finfint ut! Nästan så man måste gå o titta liveVar ett tag sedan jag ägde Omega men kul att vara tillbaka
Mycket bra köp, hade gärna huggt den där själv. Grattis!Var ett tag sedan jag ägde Omega men kul att vara tillbaka
Ja den där såg ju riktigt bra ut! har varit lite tveksam till deras nya "small seconds" men det där ser finfint ut! Nästan så man måste gå o titta live
Riktigt härlig, håller med föregående talar om att det är det är den snyggaste ATnVar ett tag sedan jag ägde Omega men kul att vara tillbaka
I Sverige heter det långfredag så ingenting går snabbt idag.Idag behöver du städa huset snabbt, därav klockan med stoppur på handleden.
spontant ser låset ser ut att vara nyare än klockan, årsmodell? Hade en chrono som låset gick sönder på då såg det nya låset annorlunda ut från föregående, detta var typ 2009Är denna aldrig polerad tror ni? Tycker original borstningen finns kvar samt texten på låset är knivskarpt.
Jag skulle säga aldrig polerad men är inte då jag inte är första ägare.
Ja, jag tror också låset är bytt. Det är fräschare än klockan i övrigt. Borstningen på min blev helt bortnött, såg nästan polerad ut.spontant ser låset ser ut att vara nyare än klockan, årsmodell? Hade en chrono som låset gick sönder på då såg det nya låset annorlunda ut från föregående, detta var typ 2009
Du har ju denna till ett mycket bra pris på K&S från @don.h
Avslutad - Seiko SPB149
Seiko SPB149 Limited edition 5500ex - 2020 Modell, en klocka som släpptes till 55års jubileet Jag tänker minska min samling och då får en här vandra vidare. Har använts i rotation med andra klockor Färg: Blå grå tavla Utplockad 5 Aug 2020 från Fransk AD Fullset Tillbehör: Original länk Helt...klocksnack.se
Och jag håller, SPB*** serien är fantastisk!
Vid kaffe maskinen