Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete vad snygg! Den har jag inte reagerat på innan. Är det nån OS-modell eller vad för referens?Klart man ska bära nytt på en fredag!
Speedmaster Tokyo 2020, aka Rising Sun
Tack och korrekt! Tycker de flesta av OS 2020 modellerna har sin charmHelvete vad snygg! Den har jag inte reagerat på innan. Är det nån OS-modell eller vad för referens?
Edit: missade att du skrev Tokyo 2020
Riktigt bra! Stort grattis till denKlart man ska bära nytt på en fredag!
Speedmaster Tokyo 2020, aka Rising Sun
Stort tack!Riktigt bra! Stort grattis till den
Själv gillar jag när det blänker mer, men gillar man matta versioner är det ju bra, och mer att välja på tycker jag också bara är bra, men jag gillar inte att man trycker saker på bakboetten så man försämrar sikten in i verket. Sen undrar jag varför de är dyrare.Nytt från Omega:
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.01.002 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.01.002!www.omegawatches.com
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.06.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.06.001!www.omegawatches.com
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.09.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.09.001!www.omegawatches.com
Mer militära färger. Inte så tokigt eller vad säger ni?
jag gillar det matta mer toolwatch känsla. Som du skriver så är prisbilden något skev. Ingen länk jmf med vanliga versionen. Och prisskillnad mellan de tre modellerna utan att jag riktigt hittat varför. Blir i vilket fall kul att se dem live. Och vi kan räkna med att det kommer fler nyheter närmsta tiden.Själv gillar jag när det blänker mer, men gillar man matta versioner är det ju bra, och mer att välja på tycker jag också bara är bra, men jag gillar inte att man trycker saker på bakboetten så man försämrar sikten in i verket. Sen undrar jag varför de är dyrare.
Ja det där med priserna… Den modell jag köpte i dec. 2020 har gått upp 35% i pris på några få år..Själv gillar jag när det blänker mer, men gillar man matta versioner är det ju bra, och mer att välja på tycker jag också bara är bra, men jag gillar inte att man trycker saker på bakboetten så man försämrar sikten in i verket. Sen undrar jag varför de är dyrare.
Den grå/gröna var riktigt snygg (och tyvärr riktigt dyr)Nytt från Omega:
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.01.002 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.01.002!www.omegawatches.com
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.06.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.06.001!www.omegawatches.com
Planet Ocean 600M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 215.32.44.21.09.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Planet Ocean 600M 43,5 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 215.32.44.21.09.001!www.omegawatches.com
Mer militära färger. Inte så tokigt eller vad säger ni?
Jag gillar dem mer och mer, de är nog inte så tokiga, men utan länk är ju tveksamt. Man skulle fått se dem på youtube åtminstone där bilderna ger mer rättvisa. Kul med mer nytt!jag gillar det matta mer toolwatch känsla. Som du skriver så är prisbilden något skev. Ingen länk jmf med vanliga versionen. Och prisskillnad mellan de tre modellerna utan att jag riktigt hittat varför. Blir i vilket fall kul att se dem live. Och vi kan räkna med att det kommer fler nyheter närmsta tiden.
Ja, jag köpte min då också för 65000 kr. c:a - har stigit en hel del.Ja det där med priserna… Den modell jag köpte i dec. 2020 har gått upp 35% i pris på några få år..
Härligt band på connie:n va där det för läder?En bra duo:
Dessa är nog favoriterna nu.
22,3 resp. 28mm. Båda quartz.
Struts!Härligt band på connie:n va där det för läder?
Saknar min MK1 oerhört!!! Den är så snygg rent ut sagt
Ja det känns som att mycket som kostar över 20k har svårt att rulla. Det är nog säsong och konjunktur, tillsammans med en rubbning i sanningen att klockor är en säker investering, som bromsar.Bra pris på nedan. Kan intyg att det är en finfin klocka. Aldrig att jag hade betalat nuvarande listpris. Men 83 000kr alla dagar i veckan. Det är inte mycket över vanliga, och NTTD är så mycket bättre.
Avslutad - Omega Seamaster Diver 300M NTTD
Omega Seamaster NTTD från 2023 säljes. Klockan är fullset inklusive kvitto/värderingsintyg. Använd ett fåtal tillfällen och är i nyskick. Kan inte hitta något som helst spår av användning. Plast finns fortfarande kvar på spännet och insidan av länken. Pris: 83.000:-klocksnack.se
Förövrigt bra pris på mycket under köp/sälj. Lite pengar att spendera och mycket bra klockor till salu. Samt att årets nyheter kommer hagla närmsta veckorna. Nu är generell en bra tid att plocka in en dykare. Det kommer fler köpare när solen tittar fram och badkläderna skall kompletteras med ny dinka
Den är så galet fin. Köpt i Japan eller fick du tag i en i Sverige? Skulle helt klart kunna tänka mig en sådan speedy.Förväntansfull inför min första Speedy Tuesday på många år.
Tackar! Hittades hos en italiensk handlareDen är så galet fin. Köpt i Japan eller fick du tag i en i Sverige? Skulle helt klart kunna tänka mig en sådan speedy.