• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 371 53.8%
  • Hesalit

Röster: 318 46.2%

• Totala väljare
    689
Sjömästaren
A9391122-F06A-4CB4-9601-B6D67C819737.jpeg

Nytt från Omega:

Mer militära färger. Inte så tokigt eller vad säger ni?

Nytt från Omega:

Själv gillar jag när det blänker mer, men gillar man matta versioner är det ju bra, och mer att välja på tycker jag också bara är bra, men jag gillar inte att man trycker saker på bakboetten så man försämrar sikten in i verket. Sen undrar jag varför de är dyrare.

Själv gillar jag när det blänker mer, men gillar man matta versioner är det ju bra, och mer att välja på tycker jag också bara är bra, men jag gillar inte att man trycker saker på bakboetten så man försämrar sikten in i verket. Sen undrar jag varför de är dyrare.
jag gillar det matta mer toolwatch känsla. Som du skriver så är prisbilden något skev. Ingen länk jmf med vanliga versionen. Och prisskillnad mellan de tre modellerna utan att jag riktigt hittat varför. Blir i vilket fall kul att se dem live. Och vi kan räkna med att det kommer fler nyheter närmsta tiden.

Ja det där med priserna… Den modell jag köpte i dec. 2020 har gått upp 35% i pris på några få år..

Nytt från Omega:

Den grå/gröna var riktigt snygg (och tyvärr riktigt dyr)

jag gillar det matta mer toolwatch känsla. Som du skriver så är prisbilden något skev. Ingen länk jmf med vanliga versionen. Och prisskillnad mellan de tre modellerna utan att jag riktigt hittat varför. Blir i vilket fall kul att se dem live. Och vi kan räkna med att det kommer fler nyheter närmsta tiden.
Jag gillar dem mer och mer, de är nog inte så tokiga, men utan länk är ju tveksamt. Man skulle fått se dem på youtube åtminstone där bilderna ger mer rättvisa. Kul med mer nytt!

Bra pris på nedan. Kan intyg att det är en finfin klocka. Aldrig att jag hade betalat nuvarande listpris. Men 83 000kr alla dagar i veckan. Det är inte mycket över vanliga, och NTTD är så mycket bättre.

Förövrigt bra pris på mycket under köp/sälj. Lite pengar att spendera och mycket bra klockor till salu. Samt att årets nyheter kommer hagla närmsta veckorna. Nu är generell en bra tid att plocka in en dykare. Det kommer fler köpare när solen tittar fram och badkläderna skall kompletteras med ny dinka ;)

Bra pris på nedan. Kan intyg att det är en finfin klocka. Aldrig att jag hade betalat nuvarande listpris. Men 83 000kr alla dagar i veckan. Det är inte mycket över vanliga, och NTTD är så mycket bättre.

Förövrigt bra pris på mycket under köp/sälj. Lite pengar att spendera och mycket bra klockor till salu. Samt att årets nyheter kommer hagla närmsta veckorna. Nu är generell en bra tid att plocka in en dykare. Det kommer fler köpare när solen tittar fram och badkläderna skall kompletteras med ny dinka ;)
Ja det känns som att mycket som kostar över 20k har svårt att rulla. Det är nog säsong och konjunktur, tillsammans med en rubbning i sanningen att klockor är en säker investering, som bromsar.

Tillbaka
Topp