Tråkigt att de blivit av med båda nu när ’nya’ butiken är färdig. Inte varit förbi sen de blev av med märkena så visste inte att th också försvunnitEller för Tag Heuer (tyvärr)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt att de blivit av med båda nu när ’nya’ butiken är färdig. Inte varit förbi sen de blev av med märkena så visste inte att th också försvunnitEller för Tag Heuer (tyvärr)
Älskar combon grönt band på vit tavlaWill just leave this here…
Är detta ok?
Varför ska det inte vara okej?Will just leave this here…
Är detta ok?
Främst för att den är så pass lik originalet.Varför ska det inte vara okej?
Uncle seiko är junkänd för att göra riktigt bra saker som dessutom är bra prisat så han lär nog sälja många sådana
Uncleseiko är ju rätt bra på att göra schyssta kopior där han gör saker snäppet bättre ibland än originalet så det hade varit kul å se skillnaden mellan banden!Främst för att den är så pass lik originalet.
Som ett smäck!Nya kläder till PO
Riktigt snygg!Då blev min första Omega en Electric Blue 2255.80. Riktigt nöjd med köpet och sitter väldigt fint på armen.
Grattis! Riktigt finDå blev min första Omega en Electric Blue 2255.80. Riktigt nöjd med köpet och sitter väldigt fint på armen.
Riktigt fin! Vad är det för ref på den?Min första Omega
"Rätt" gummi till den där är Omegas ref 98000037.Kära forum, i behov av hjälp!
Har en Omega Seamaster 300 (ref 2264.50.00) som jag hade tänkt köpa gummi till.
Tyvärr förefaller hålen för bandstiften vara annorlunda än övriga seamasters trots dimensioner överensstämmer.
Finns det någon som av erfarenhet (eller kunskap) vet gummi som passar min klocka?
Tusen tack!"Rätt" gummi till den där är Omegas ref 98000037.
Rätt att det skiljer så gummit från dagens 42mm inte passar men jag lever i tron att samma gummi passar på alla äldre 41mm boetter. Trehandare iaf, kanske kronografer skiljer sig? Zealande har gummi som passar iaf, f ö är utbudet lite klent vad gäller AM. 15% rabatt på Zealande just nu ser jag.Kära forum, i behov av hjälp!
Har en Omega Seamaster 300 (ref 2264.50.00) som jag hade tänkt köpa gummi till.
Tyvärr förefaller hålen för bandstiften vara annorlunda än övriga seamasters trots dimensioner överensstämmer.
Finns det någon som av erfarenhet (eller kunskap) vet gummi som passar min klocka?
Haft alla varianter men längtar efter en orange 42:a igen!Att man alltid ska sakna en PO!?!
Underbart!Mästaren
Bump på denna, jag undrar samma sak angående uret.se!Har ni handlat Omega från Uret.se?. Skulle handla hos Eriksson, men dom har inte klockan jag vill ha, och var förbi Omega på biblioteksgatan, dom var tämligen ointresserade av mig som kund upplevde jag, stor skillnad mot det bemötandet jag fick hos Eriksson. Betalar inte 15.000 kr mer hos någon som knappt ser dig. Någon som haft problem med uret.se?. Med ej stämplade kort osv, och vad gäller eventuella garantiärenden hos Omega när ni köpt av s.k gråhandlare?.
Dels det, men även andra ställen (AD:s) där man ska köpa Omega utan att behöva betala deras hutlösa rekommenderade priser. Nån som har koll? Boutiquen är ju bara att glömma.Bump på denna, jag undrar samma sak angående uret.se!
Det är verkligen synd att Erikson Urhandel inte säljer Omega längre. De har tagit hem från Schweiz på ett par dagar åt mig. Supertrevlig service (och viss rabatt från listpris).Bump på denna, jag undrar samma sak angående uret.se!
Testa att ringa någon av de åtta kvarvarande Omegahandlarna i Sverige. Det borde gå att göra affär via telefon med dem.Dels det, men även andra ställen (AD:s) där man ska köpa Omega utan att behöva betala deras hutlösa rekommenderade priser. Nån som har koll? Boutiquen är ju bara att glömma.