Tack! 42mmSnygg, 39mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! 42mmSnygg, 39mm?
Kul att slänga på ett nytt band. Det gör så mycketHade tröttnat helt på min vita SMP nu när sommaren är över. Klickade hem ett nytt natoband och vips blev jag nykär igen
Har du en länk direkt till produktsidan till det bandet så vore det superschysst! Jag har lite svårt att hitta varianter för viklås.
Det var inte så lätt. Jag hittade hit.Har du en länk direkt till produktsidan till det bandet så vore det superschysst! Jag har lite svårt att hitta varianter för viklås.
Snygg! Sån vill ju jag också haNytt in, en tågmästare
Ligger en på Nymans för 70.Snygg! Sån vill ju jag också ha
Snyggt! Sitter riktigt bra på din handled. Bjud på ett lume shot!Nytt in, en tågmästare
Inte riktigt samma mer än att de heter Railmaster….Ligger en på Nymans för 70.
Omega 220.10.38.20.01.003 | Nymans Ur 1851
220.10.38.20.01.003 <p>Referens: 220.10.38.20.01.003<br>Tillverkningsår: 2018<br>Original box & certifikat: Nej & ja<br>Garanti: 2 år<br>Finns tillgänglig på KRONS i Stockholm</p> för Artikelnummer 5352nymansur.com
Perfekt, tack!
Snyggt! Sitter riktigt bra på din handled. Bjud på ett lume shot!
Storlek?Stannat på ett lunchstop i hojåkningen.
Tack.Storlek?
Sjukt snygg
Tack för svaret och en till bild Uppskattas, 38 på Atn blir det här med i samma färg nuTack.
Det är 38mm-varianten.
Jag har oftast klockor på 42mm plus, men ATn är perfekt för mig på 38mm.
En kunglig kombo!Tack.
Det är 38mm-varianten.
Riktigt snygg! Ser ny ut? Hur stor är din handled?Stannat på ett lunchstop i hojåkningen.
Den är 3 år ganska precis.Riktigt snygg! Ser ny ut? Hur stor är din handled?
Härliga båda två men jag måste säga att AT:n känns mer balanserad på handleden enligt mig verkligen en bra size för dig!Tack.
Det är 38mm-varianten.
Det är fejkVad tror ni om det här spännet? Det är alltså inte mitt utan det ligger ute till försäljning. Jämför jag det med omegastars legendariska tråd på Omega Forums hittar jag inga stämplar eller markeringar som verkar stämma. Säljaren är säker på att det är äkta men jag är inte övertygad.
About Omega buckles
About Omega buckles, Having collected many Omega buckles over the years, I wanted to make a thread called “Let’s make the Ultimate Omega buckle thread”. I felt there was a lack of info on the subject and many fakes on the market, which led people to ask the same questions over and over. So, I...omegaforums.net
Mmm, trodde nästan det. Tack för svar.Det är fejk
Haha.Härliga båda två men jag måste säga att AT:n känns mer balanserad på handleden enligt mig verkligen en bra size för dig!
Skulle säga att den bärs ungefär mitt emellan en ren dressklocka och en dykare. Tillräckligt smäcker för att funka som dressklocka (helst då på band), med länk blir det mer som en sportstål typ Explorer. Nu har jag sålt min men tyckte den funkade i alla sammanhang, dessutom tillräckligt tät för att bada och snorkla med utan problem. Skulle säga att det finns få klockor som passar bättre som GADA/OWGJag har börjat snegla lite på en blå 38mm aqua terra. En kollega sa att prisutvecklingen på den de senaste åren har varit galen, nypris 2021-2022 låg runt 50. Stämmer det?
Vad är bra att veta om den? Aldrig haft Omega och tycker den ser lite tjock ut på bilder. Hur bärs den?