• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

  • Safirglas

    Röster: 367 53.7%
  • Hesalit

    Röster: 316 46.3%

  • Totala väljare
    683
_DSC7716-Enhanced-NR.jpg


_DSC7703-Enhanced-NR.jpg


_DSC7711.jpg


_DSC7715.jpg
 
Var ner till stortsan i helgen, och blev i vanlig ordning (anmodad av min sambo) att ta en sväng förbi Franks Ur.
Och....lika fin upplevelse som förra gången, dock inget köp igår.
Men det blir liksom att man lägger in vissa modeller i sin "interna lista", och så ligger dom där och mognar, eller gnager.
Hade lite fokus på någonting med vit urtavla, men då kom även en speedmaster in i synfältet - "Super Racing", måste nog starta ett insamlingskonto för den nu!
Gillar speciellt den lilla sekundvisarens design, gul/svart!
Men man ska väl längta lite, och önska?
Hem och sova på saken....

Super Racing_resize.jpg


Americas Cup_resize.jpg
Aqua Terra_resize.jpg
Här syns det tydligt att vågorna på SMP AC är upphöjningar och inte fördjupningar i tavlan som på standardmodellerna.
 
Var ner till stortsan i helgen, och blev i vanlig ordning (anmodad av min sambo) att ta en sväng förbi Franks Ur.
Och....lika fin upplevelse som förra gången, dock inget köp igår.
Men det blir liksom att man lägger in vissa modeller i sin "interna lista", och så ligger dom där och mognar, eller gnager.
Hade lite fokus på någonting med vit urtavla, men då kom även en speedmaster in i synfältet - "Super Racing", måste nog starta ett insamlingskonto för den nu!
Gillar speciellt den lilla sekundvisarens design, gul/svart!
Men man ska väl längta lite, och önska?
Hem och sova på saken....

Super Racing_resize.jpg


Americas Cup_resize.jpg
Aqua Terra_resize.jpg
Speedyn är riktigt jävla cool!!!

Tidlös och sjukt sportig

Smp ac känns sådär tycker jag
Vridringen känns som den ska sitta på någonslags kronograf
 
Tillbaka
Topp