Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vit tavla är rätt härligt alltså.Såg just denna på instagram. Någon sorts ny seamaster James Bond variant.
![]()
Här är en till bild.Såg just denna på instagram. Någon sorts ny seamaster James Bond variant.
![]()
Omegas Nato är förbaskat bra. Kostar en del men är mjukt o fint o känns gediget. Funderar på att komplettera speedyns svarta med ett Bond
![]()
Hela klockan förstördes när jag såg 007 loggan på sekundvisaren. Annars fint med vit tavla!Här är en till bild.![]()
Håller helt med. Snyggt färgschema, men loggan på sekundvisaren förstör det stilrena intrycket.Hela klockan förstördes när jag såg 007 loggan på sekundvisaren. Annars fint med vit tavla!
Märkte inte ens det. Tack för att du sabbade den klockanHela klockan förstördes när jag såg 007 loggan på sekundvisaren. Annars fint med vit tavla!
Märkte inte ens det. Tack för att du sabbade den klockan![]()
Tycker ni 007 sekundvisaren var det som sabbade klockan.. HeheMärkte inte ens det. Tack för att du sabbade den klockan![]()
Den var så jävla ful att jag bara måste ha den.Här är en till bild.![]()
Tänker lite så oxå...man lägger pengar på olika gummi o läder men Nato får inget kosta...dock tycker jag nog att 2k är jäkligt mkt för ett Nato...synd att Omega inte säljer dem som ett set...typ 3 st för samma som 1Klart du ska göra. Jag har inte slitit jättemycket på mitt svarta som följde med Speedyn. Var sugen på att kolla hur orange den orangerandiga är, men ADn hade den inte inne. Började istället fingra på just ett nato och blev väldigt nöjd. Hade tidigare ett nato i samma utförande men för en tiondel av priset, men Omega-natot känns verkligen så mycket finare. Sen kan man väl diskutera om det är värt tio gånger mer, men en fin och bra klocka är väl värd ett vettigt snöre också?!
Bond i all ära men att fortsätta pumpa ut dessa Bond LE är fan inte bra. Spectre varianten tycker jag var fin iofDet hade varit en riktigt läcker skapelse utan Bond-tramset, nu är den ju istället fullt i klass med de värsta styggelserna från 90- och 00-talet. Bedrövligt![]()
Första SMP någonsin med glasbaksida? Rött gummiinlägg i bezeln? Nä, jag tycker inte den är bra.Skitful! Baksidan var ju tom ännu mera kräk.
![]()
Finns en GMT variant med glasad baksida...för övrigt var det den som blev början till mitt missbrukFörsta SMP någonsin med glasbaksida? Rött gummiinlägg i bezeln? Nä, jag tycker inte den är bra.
Jag har gjort min egen variant.![]()
![]()
Omega snålar inte med AR!!Otroligt tacksam att fota.
![]()