Håller helt med. Snyggt färgschema, men loggan på sekundvisaren förstör det stilrena intrycket.
Märkte inte ens det. Tack för att du sabbade den klockan
Jag bjuder på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med. Snyggt färgschema, men loggan på sekundvisaren förstör det stilrena intrycket.
Märkte inte ens det. Tack för att du sabbade den klockan
Måste först få min GSOTM såld
Tack @ROB-1832 för mitt bästa köp än så länge. Ren kärlek att få bära denna klump runt handleden...
Stort tack Ja, den har verkligen överträffat mina förväntningar...Vilket nyförvärv ! Grattis !
Beställde länken från Omega (genom Rob) i samband med beställningen av klockan. Fick en känsla av att stållänken skulle passa bättre än läder/gummi-bandet som för närvarande ligger hemma i boxenÄr det där 100% stållänk till TT-varianten? Eller eftermonterat kanske?
Aha! Hur som helst en fin klocka, guld och blått blir bra ihopa. GrattisBeställde länken från Omega i samband med beställningen av klockan. Fick en känsla av att stållänken skulle passa bättre än läder/gummi-bandet som för närvarande ligger hemma i boxen
Stort tack MånsT. Ja, kombinationen funkar alldeles kanon...Aha! Hur som helst en fin klocka, guld och blått blir bra ihopa. Grattis
Åh nej! Osmakligt. Jag gillar Bond, men då via association och inte bokstavligen. Tänk om inga bondfilmer görs om 20 år, eller om de är lika "bra" som transformers..Hela klockan förstördes när jag såg 007 loggan på sekundvisaren. Annars fint med vit tavla!
bra med vintagekänsla i den där! Urtavlan smakar roulettebord!En ny modell som smugit lite lågt unde radarn och som växer på mig iaf. Den helt nya Railmastern. Alltså en ny Ref av Railmastern.
Finns lite att läsa bl.a. http://www.hodinkee.com/articles/th...r-the-surprise-favorite-of-the-show-live-pics
Japp den ser mysig ut. Omega blandar o ger men detta tycker jag ser lovande ut. Fick reda på att den kommer listabra med vintagekänsla i den där! Urtavlan smakar roulettebord!
Endast 1000:- extra för länken känns prisvärt. Fast hela kittet känns prisvärt.Japp den ser mysig ut. Omega blandar o ger men detta tycker jag ser lovande ut. Fick reda på att den kommer lista
44300:- länk och 43300:- med tygband. Första leverans nov, dec.
Japp även vid list känns det ju rätt nice med tanke på master Cox. Vid 20-30% blir det ju ännu bättre såklartEndast 1000:- extra för länken känns prisvärt. Fast hela kittet känns prisvärt.
Bättre urverk för de pengarna får man leta efter. Finns 38mm AT fortfarande eller är det bara 40-41? Kanske bara jag som har legat under en sten, dock.Japp även vid list känns det ju rätt nice med tanke på master Cox. Vid 20-30% blir det ju ännu bättre såklart
Lite fundersam över storleken bara. AD säger 38mm hoodinkie 40mm. Bygger väl på Aqua terra boett så 38,5 borde väl det vara, eller?
Jag hade nog den förra AT i minnet.Kollar man lite på bilder så känns den iaf mindre än 40mmBättre urverk för de pengarna får man leta efter. Finns 38mm AT fortfarande eller är det bara 40-41? Kanske bara jag som har legat under en sten, dock.
Kan nog vara så att den bärs rätt så nätt, bandhornen är inte speciellt långa.Jag hade nog den förra AT i minnet.Kollar man lite på bilder så känns den iaf mindre än 40mm
Grattis! Ja, vitguldsbezeln är fin. Kollade en gång på en Americas Cup men ville inte ha den texten på tavlan. Här finns det ju inget att ogillaJaha, då har man den snyggaste SMP-reffen på handleden då. Lite oväntat för mig men kul att testa.
Ny tavla o visare? Polerad? Skicket ser ju jäkligt bra ut iafJaha, då har man den snyggaste SMP-reffen på handleden då. Lite oväntat för mig men kul att testa.
Jag har börjat gilla denVet inte vad jag ska säga - Bättre än på bild förvisso men fortfarande...
Haha ja men det är ju ofta sådär. Det hemska kommer man över och sen blir den då "speciell" iställetJag har börjat gilla den
Fan vet, för dåliga Omegaögon för att avgöra.Ny tavla o visare? Polerad?
Hursomhelst jäkligt bra skick. Njut av klockan. Grattis till förvärvetFan vet, för dåliga Omegaögon för att avgöra.
Mycket sent såld dock för den ref. enligt cert iallafall.