• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 378 53.7%
  • Hesalit

Röster: 326 46.3%

• Totala väljare
    704
Dubbelbild blir dubbelpost!

IMG_2443.JPG

Är det där 100% stållänk till TT-varianten? Eller eftermonterat kanske? :)
Beställde länken från Omega (genom Rob) i samband med beställningen av klockan. Fick en känsla av att stållänken skulle passa bättre än läder/gummi-bandet som för närvarande ligger hemma i boxen :)

Senast ändrad:
Endast 1000:- extra för länken känns prisvärt. Fast hela kittet känns prisvärt.
Japp även vid list känns det ju rätt nice med tanke på master Cox. Vid 20-30% blir det ju ännu bättre såklart
Lite fundersam över storleken bara. AD säger 38mm hoodinkie 40mm. Bygger väl på Aqua terra boett så 38,5 borde väl det vara, eller?

Japp även vid list känns det ju rätt nice med tanke på master Cox. Vid 20-30% blir det ju ännu bättre såklart
Lite fundersam över storleken bara. AD säger 38mm hoodinkie 40mm. Bygger väl på Aqua terra boett så 38,5 borde väl det vara, eller?
Bättre urverk för de pengarna får man leta efter. Finns 38mm AT fortfarande eller är det bara 40-41? Kanske bara jag som har legat under en sten, dock.

Omegas Nato kostar en slant men jäklar va bra de är. Har man en klocka man gillar så är det värt det. Har aldrig varit fan av Nato då jag tyckt de jag prövat alltid varit för hårda och av låg kvalité. Har dock ändrat uppfattning o trivs väldigt bra med Nato nu. Tudors Nato är oxå bra men håller Omegas högre.
IMG_0262.JPG

Bond skulle burit speedy btw

Tillbaka
Topp