Mickef1
Basic
Okej, efter service håller min ungefär samma!Min nya Oris 65 Divers håller väl ungefär +5 sekunder/dygn hyggligt stabilt över tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, efter service håller min ungefär samma!Min nya Oris 65 Divers håller väl ungefär +5 sekunder/dygn hyggligt stabilt över tid
Fin där!Hej,
Här är min nya Oris Big Crown pointer date:
Mycket bra resultat för en icke kronometer certifierad klocka, bara att njuta vidareOkej, efter service håller min ungefär samma!
Okej, det ska jag göra dåMycket bra resultat för en icke kronometer certifierad klocka, bara att njuta vidare![]()
Tack för hjälpenMycket bra resultat för en icke kronometer certifierad klocka, bara att njuta vidare![]()
Snygg!Hej,
Här är min nya Oris Big Crown pointer date:
Grymt snygg klocka och grym kombo! Varit sugen på ett canvas till min speedmaster - vart köpte du det där?
65 på Bartoncanvas idag.![]()
Här på forumetGrymt snygg klocka och grym kombo! Varit sugen på ett canvas till min speedmaster - vart köpte du det där?
Cash is king?Perfekt semesterklocka!![]()
Detta kommer från bartonwatchbands.comGrymt snygg klocka och grym kombo! Varit sugen på ett canvas till min speedmaster - vart köpte du det där?
Du kan inte gå fel med Oris. Mycket klocka för pengarna. She själv 5 st blå en Big Crown. Riktigt fin och bra kvalitetHur är Oris rent kvalitemässigt ? Funderar på en Big Crown Pointer Date som lite ”finklocka”. Den är jäkligt snygg tycker jag. Till vardags är det AppleWatch 3 som gäller pga all information för en som har problem med hörseln. Kör den med iPhone.![]()
Åter till saken - Oris - till hyfsade priser. Är det ngt att satsa på?
Hur ser den ut på boettens baksida? Hittar inga bilder på det.Du kan inte gå fel med Oris. Mycket klocka för pengarna. She själv 5 st blå en Big Crown. Riktigt fin och bra kvalitet
Såg för 13.900kr. Bra prisMovember versionen av Big Crown är på rea nu, kan vara ett tillfälle.
Hur ser den ut på boettens baksida? Hittar inga bilder på det.
Mycket snygg. Har du ngt ca pris. Jag som frågande - hur avläser man månad. Dagen förstår jag (12) men hur visas månad ?Denna är den snyggaste klocka jag någonsin sett. Om jag ska vara petig skulle jag iofs kunna tänka mig de stora siffrorna längre från centrum. Resten är perfektion.
![]()
Precis.Såg för 13.900kr. Bra pris
Tack för baksidan. Har du mått mellan hornen också ? (armband)