• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Oris aquis i titan.
Dassig kontorsbelysning gör det inte lätt att fota dock..
20190926_101059.jpg

Tjo, tänkte köpa en stållänk till min aquis. Någon som kan rekommendera ett bra ställe att köpa från?
Jag köpte en stållänk & triwingmejsel till min gröna Oris Aquis 43,5 (som nu sitter på svart gummi) från https://www.uhrenlounge.de i Tyskland. Levererat av posten till dörren för SEK 3.180.00. Billigaste offerten jag fick i Sverige var SEK 5.500.00 för länk & mejsel.

Ni som äger en Divers 65, är det något som stör er att den bara klarar 10 ATM? Det är det enda som håller mig tillbaka från att införskaffa den. Har ni eller skulle ni simma med den? Hur trivs ni med klockan annars? Hur är kvalité, känsla?

Ni som äger en Divers 65, är det något som stör er att den bara klarar 10 ATM? Det är det enda som håller mig tillbaka från att införskaffa den. Har ni eller skulle ni simma med den? Hur trivs ni med klockan annars? Hur är kvalité, känsla?
Inga som helst problem med den klockan att den "bara" har 10atm. Den klarar utan problem badning och dykning, det är en dykare;)

Jag köpte en stållänk & triwingmejsel till min gröna Oris Aquis 43,5 (som nu sitter på svart gummi) från https://www.uhrenlounge.de i Tyskland. Levererat av posten till dörren för SEK 3.180.00. Billigaste offerten jag fick i Sverige var SEK 5.500.00 för länk & mejsel.

Jag gjorde samma som Lasse och köpte från Uhrenlounge.de. Men beställde via Chrono24. Köpte även triwingmejseln vid tidigare tillfälle där. Använde prisförslagsfunktionen och prutade 15% på ett redan bra pris. (Hade fått 4500 kr hos min lokala AD). Slutade på 2750 inkl. frakt.

Nu hoppas jag bara på snabb leverans

Tillbaka
Topp