• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Någon som är sugen på ett par Nike Sock Dart, Fragment Design, Oreo Black. Oanvända och i kartong. Size US 7.
Kommer liksom inte till användning. Vid intresse kan fler bilder skickas.
image.jpeg
Pris?
 

Domino

Omega
Helt ny RL slim fit skjorta i storlek Large.
750kr skickad.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    204.4 KB · Visningar: 125
  • image.jpeg
    image.jpeg
    141.9 KB · Visningar: 121
  • image.jpeg
    image.jpeg
    195.7 KB · Visningar: 110

Linkan

Rolex
Ska nu sälja mina Marshall Monitor hörlurar, fick dom för 2 månader sedan utav svärfar. Då han jobbar på Marshall så finns det inget kvitto tyvärr. Säljs pga jag har ett par beats wireless som jag är nöjda med. Marshall hörlurarna har allt som kommer med när man köper den. Använd 2-3ggr.
Vill ha 1000:- ( nypris 1795:- )då ingår även frakten. Retur: inom 24 timmar oavsett anledning. F2f ingen retur.
Här finns det en länk för den som vill läsa lite :) https://www.marshallheadphones.com/mh_se_en/headphones/over-ear/monitor-black
image.jpeg
 

mps

Cartier
DePalma Rock/Tröja.
Storlek M men är USstorlek.
Bärs som L på mig som är 1.83 och 85kg.
Ny. Aldrig använd.
Ull, så varm och go i rusket.
Nypris: 2000:-
Pris: 500:- eller bytes mot en beater :)


 

Bilagor

  • DSC01971.JPG
    DSC01971.JPG
    189.3 KB · Visningar: 130
  • DSC01972.JPG
    DSC01972.JPG
    182.2 KB · Visningar: 61
  • DSC01973.JPG
    DSC01973.JPG
    199.7 KB · Visningar: 76

Linkan

Rolex
Ska nu sälja mina Marshall Monitor hörlurar, fick dom för 2 månader sedan utav svärfar. Då han jobbar på Marshall så finns det inget kvitto tyvärr. Säljs pga jag har ett par beats wireless som jag är nöjda med. Marshall hörlurarna har allt som kommer med när man köper den. Använd 2-3ggr.
Vill ha 1000:- ( nypris 1795:- )då ingår även frakten. Retur: inom 24 timmar oavsett anledning. F2f ingen retur.
Här finns det en länk för den som vill läsa lite :) https://www.marshallheadphones.com/mh_se_en/headphones/over-ear/monitor-black
image.jpeg
****SÅLT***
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Säljer en oanvänd Barbour Ware jacket i storlek Small.
Köpte jackan i April, men blev aldrig använd då jag har tre andra Barbour jackor. Lapparna är alltså borta, men har inte haft på mig jackan utanför lägenheten, så vaxet är fortfarande väldigt hårt.
Jag är 179 lång och väger 70 pannor och den passar mig perfekt.
Nypris på en Ware jacket var 3999:- hos CareofCarl, så jag testar med 2000:- för en oanvänd jacka :)
Huvan är avtagbar.
Saxar lite info nedan ;
Inspired by traditional Barbour hunting jackets, the Ware features a washable leather gun recoil patch and a 5-cartridge pocket detail. Made of 6oz. beeswax waxed cotton for protection against the elements with a classic Barbour tartan cotton lining. Two-way front zip with storm flap. Three front pockets with snap-close flaps. In fern. Waxed cotton outer. Cotton lining. Sponge clean.

IMG_20150902_132607.jpg

IMG_20150905_123445.jpg
NYTT PRIS 1200:-
Garanterat det billigaste du kan hitta :)
 
D

Deleted member 5780

Guest
Marshall Monitor hörlurar säljes pga för mycket ljudprylar och fru som ledsnat på samlingen...
Nypris/nupris typ 1400:-, ca 1,5 år gamla.
Sparsamt använda och i riktigt bra skick pga att jag har flertalet lurar. Har bara använt dem lite lätt hemma, inte som en "springapåstanaccessoar" :)
Marshalls toppmodell, sköna lurar som är riktigt bra ihopskruvade med flertalet trevliga lite rockigare detaljer.
Mic och play/pause på kabeln.
Förvaringspåse med Marshalltryck.
Originallåda kvar men tyvärr inget kvitto.

Mitt KS-pris 750:- plus ev frakt, vilket är riktigt mycket ljud för pengen. Finns i Halmstad för den som vill hämta här.
Betalning med fördel via Swish.
Ingen retur.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1843851

IMG_1331.JPG IMG_1332.JPG IMG_1330.JPG
Julebump! 750:- är billigt.
 

card

Panerai
2-Faktor
Levi's 513 33/32, använda någon enstaka gång.
200 kr + frakt. Finns i Gbg.

VCK4GgU.jpg


Calvin Klein Faux Leather, inköpt för två år sedan och använd 2ggr.
Storlek: L
Pris: 700 kr + frakt. Finns i Gbg.

8SLi972.jpg


Corsair SP2500 - 700 kr - Hämtas endast i GBG
Jacob Jensen Väckarklocka - 150 kr + frakt
Boxee Box - 200 kr + frakt


dsc02991-jpg.217599
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.

• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.

jacka2.jpg

jacka.jpg
 
Senast ändrad:

Calle med C

Panerai
Jag har en skepparkavaj från Gloverall till salu. Det är den så kallade Churchill-modellen. Mörkblå och i storlek M. Inhandlades för drygt 3 år sedan och är använd en knapp handfull gånger. Således är den nästintill i nyskick. Jag hade tänkt mig 1800:- + eventuell frakt. Annars bor jag i Stockholm och F2F går bra.

Jag ber om ursäkt för den dassiga kvaliteten på bilderna.

yD4tyWe.jpg

2fY8yBL.jpg

6Ts3xKg.jpg
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.

• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.

jacka2.jpg

jacka.jpg
Bumpar denna till 2200, skickat och klart!
 

Oli

Omega
2-Faktor
1st svart iPhone 6s 128gb säljes eller bytes mot en 1 iPhone 5s (helst 32gb el större) i bra skick + mellanskillnad åt mitt håll. Använd i 1 vecka. Olåst, kvitto och alla tillbehör medföljer. Köpt på Apple store.
Nypris 9600kr
Vill ha 8000kr men är öppen för diskussion.
God jul! :)
 

Greven

Audemars
Här kommer tre chanser att bli snyggast i vinter. :) Ser du något intressant här nedan så dra ett PM så tar vi en gentlemannamässig dialog och gör upp affären. Bjuder på frakt för samtliga varor inom Sveriges rikes gräns. Alternativt om vi kan styra upp ett möte i Stockholm city. Betalning sker allra bäst med Swish. Skulle du sitta på en intressant klocka och vill erbjuda ett byte så är jag alltid öppen för förslag, men förbehåller mig också rätten att avböja. Retur: Inte om plagget skulle skilja sig avsevärt från beskrivningen nedan. Så kolla bilder, ställ frågor, sedan köp. ;)

Tackar KS för möjligheten att få sälja till medlemmar!

1. Svart ny Filippa K dunjacka. Endast provad. Storlek Medium. Passar mig som är ca 1,78 m och väger 78 kg. Snölås med knäppning och dragkedja innanför.
Nypris 4000 kr. Pris: 2000 kr.
IMG_1834.JPG
IMG_1835.JPG
IMG_1836.JPG


2. Brun tweedkavaj (blazer) från Filippa K. Buren två gånger gång, alltså i mint condition. Cholkladbrunt foder. Storlek 50. Sitter gjuten på mig, se vikt och längd ovan. Nypris: 2800 kr. Pris: 1000 kr.
IMG_1837.JPG
IMG_1838.JPG
IMG_1839.JPG


3. Svart bälte i skinn med blankt spänne från Filippa K. Helt nytt! Längd från ena änden fram till spännet: 112 cm.
Nypris: 800. Pris: 400 kr.
IMG_1840.JPG
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Tänkte kränga iväg ett par Paul Smith-Jeans och en Aeronautica Militare-tröja.
Aeronautica Militare tröjan, den har mestadels hängt på en galge i garderoben men har dock tvättats några gånger, är köpt för 1199:- och hade väl tänkt mig att släppa den för 650:-
12348347_10153426444693882_162093199_n.jpg

12348705_10153426444818882_1064145315_n.jpg

Och ett par Paul Smith Jeans, det är ett par "Slim Fit Jeans Light Wash" i storlek W34L32. Använda 2-3 gånger, då de var lite väl "slim" för mig.
Nypriset var 1799:- och hade tänkt mig 1300:-.
Frågar och svar tas via PM, lyssnar även på bud.
Mvh!
Bumbar denna och sänker priserna, 300 för AM-tröjan och 900 för jeansen.
 

Aelgen

Omega
Skidsäsongen är nu i full gång (även om snön ännu lyser med sin frånvaro på de flesta ställen...) så vilket läge är bättre än att kitta upp sig med ett par grymma handskar från Marmot? Modellen heter Armageddon och är av herrmodell, den ena i storlek M och den andra i L. Handskarna är som ni ser helt oanvända och vad jag kan bedöma är de riktigt varma. Jag har fått dem av en bekant som sålt av ett lager. Jag tror nypris låg runt 1400.
Tänkte mig 500 kr styck + eventuell frakt.
2015-12-21 08.09.02.jpg

2015-12-21 08.09.09.jpg
 

Ryttaren

Rolex
Nån som är sugen på en välanvänd Gibson J-45 från 1978? Den är Kalamazoo tillverkad och "broad-shoulder" varianten som kom i början på 70-talet. Har en spricka i baksidan som är reparerad. Kan skicka mer bilder till den som är intresserad. Köptes på JAM för ca 10 år sen för 16.5k. Tänkte mig runt 13-14k orkar inte annonsera på blocket.

GibsonJ45_3.jpg

IMG_4298.JPG
 

JAH42

Friends of KS
Köpes:
Har någon ett par vita eller svarta Scandyna Mini- eller smallpod som ni vill bli av med? Helst av varianten som tar sladd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp