Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket tyg är de på skjortan?Caruso
Shirtonomy
Ströms x Manolo
... och Tank Solo
Vilket tyg är de på skjortan?
Hur glansigt är de?Hmm, ngt lite grövre tyg, dock ej oxford. Ska se om jag kan leta fram ordern och kolla vad det heter.
Edit: White Twill! Rekommenderas om man gillar lite mer ”stadga” i tyger
Hur glansigt är de?
Jag har lite svårt för twill som blir för glansiga
Eidos
Eidos
Acne River
CJ Henley
På armen en royal steel
Tack! Modell Carlo från EidosMycket snygg rock, vart är den ifrån? Modell?
Tack! Modell Carlo från Eidos
Vart köper man en sån? Finns den i mörkblå?
Den är mörkblå. Rocken är från Eidos, AW16 när Antonio Ciongoli fortfarande creative director (numera 18 East). Vilken storlek är du?
Attans. Det finns tre till salu på eBay, oanvända till bra pris. Storlek 54 och 56 om någon annan är intresserad.Tack! Skulle gissa på att jag är storlek 48 eller 50.
Attans. Det finns tre till salu på eBay, oanvända till bra pris. Storlek 54 och 56 om någon annan är intresserad.
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=eidos+carlo&_sacat=0
Tyvärr inte. Jag antar att det är min gamla rock och jag fick slita ordentligt för att få tag i ett ex... Vad jag vet såldes den inte i Sverige.Det går ej att få tag på i butik längre antar jag? Så synd. Någon som har storlek 48 eller 50 och sugen på sälja? Hojta till.
Är det den som är på rea nu?Första gången med dubbelknäppt.
Skjorta: Shirtonomy Oxford
Kavaj: The Tailoring Club
Brallor: Charles Tyrwhitt Chinos
Klocka: Explorer 2, 216570
Brandsläckare: Presto
BrandsläckareFörsta gången med dubbelknäppt.
Skjorta: Shirtonomy Oxford
Kavaj: The Tailoring Club
Brallor: Charles Tyrwhitt Chinos
Klocka: Explorer 2, 216570
Brandsläckare: Presto
Jajjamän! Knyckte hela kostymen så snabbt den gick ut på rean, var rätt så svart att hitta brallorna dock. Väldigt prisvärd kostym med tanke på att den är i ull från Vitale barbareis (stavning?). Tror kostymen landade på under 3000kr.Är det den som är på rea nu?
Safety firstBrandsläckare
Tyvärr inte. Jag antar att det är min gamla rock och jag fick slita ordentligt för att få tag i ett ex... Vad jag vet såldes den inte i Sverige.
Jajjamän! Knyckte hela kostymen så snabbt den gick ut på rean, var rätt så svart att hitta brallorna dock. Väldigt prisvärd kostym med tanke på att den är i ull från Vitale barbareis (stavning?). Tror kostymen landade på under 3000kr.
Tror den där försvann under höstrean. Brothers ser det ut som.Gillar starkt jackan. Länk?
Gillar starkt jackan. Länk?
Som Erik skriver så är den redan borta från hemsidan.Tror den där försvann under höstrean. Brothers ser det ut som.
Titta hos din lokala brothers butik, har för mig att de fanns en del kavajer kvar i Gbg.Japp, bara stl 54 kvar på nätet, både byxor och kavaj. Tips för nån som är aningen större än jag då antar jag..