Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, har du klockan på högern!!??
Bild från verkligheten.
Keps: NE
Klocka: Breitling B60
Väst: Second hand.
M65-skjorta: second hand.
Byxor: HM.
Strumpor: HM.
Nej?Fan, har du klockan på högern!!??
Alltid! Är ju vänsterhänt.Fan, har du klockan på högern!!??
Fan, har du klockan på högern!!??
Bild från verkligheten.
Vart kommer dina leopard boots ifrån?
Bild från verkligheten.
Nice med M65 skjorta!
Bild från verkligheten.
Bild från verkligheten.
Var precis på brothers i Nordstan och de håller precis på att skylta om till slutrea. Så dubbelknäppta kavajen ligger nu på 999kr. Hade kankse 12-15 kvarJapp, bara stl 54 kvar på nätet, både byxor och kavaj. Tips för nån som är aningen större än jag då antar jag..
Vad är det för kavaj?
Vad är det för kavaj?
Ska man vara riktigt petig är ju leopard också camo, så tror nog den combon funkar utmärkt!Vart kommer dina leopard boots ifrån?
Du upplever inte att det skär sig med camo och leopard?
Jag har samma utmaning - störigt. Hur fasen ska man göra? Vidare byxor som sys in överallt utom just där, eller får det bli en rakare skärning nedanför knäet? Raka + olja in vadernaBehöver kanske lite mer bredd vid vaderna så byxorna inte fastnar och åker upp.
Dubbelhäftande tejp, kanske?Jag har samma utmaning - störigt. Hur fasen ska man göra? Vidare byxor som sys in överallt utom just där, eller får det bli en rakare skärning nedanför knäet? Raka + olja in vaderna
Jag hade föredragit ganska mkt vidare byxor än så. Ser nästan ut som leggings.Behöver kanske lite mer bredd vid vaderna så byxorna inte fastnar och åker upp.
Behöver kanske lite mer bredd vid vaderna så byxorna inte fastnar och åker upp.
Jag har samma utmaning - störigt. Hur fasen ska man göra? Vidare byxor som sys in överallt utom just där, eller får det bli en rakare skärning nedanför knäet? Raka + olja in vaderna
Enda lösningen är vidare byxor.Jag har samma utmaning - störigt. Hur fasen ska man göra? Vidare byxor som sys in överallt utom just där, eller får det bli en rakare skärning nedanför knäet? Raka + olja in vaderna
Behöver kanske lite mer bredd vid vaderna så byxorna inte fastnar och åker upp.
Jag har samma utmaning - störigt. Hur fasen ska man göra? Vidare byxor som sys in överallt utom just där, eller får det bli en rakare skärning nedanför knäet? Raka + olja in vaderna
Jag hade föredragit ganska mkt vidare byxor än så. Ser nästan ut som leggings.
Dåligt fotoljus, vinterklädd i kylan
Tjocktröja: Soft goat chunky sailor
Byxor: manolo x ströms flannel
Skor: rm williams blaxlands
Fotvidd?Vad kör ni för vidd?
Yep, 39-40 är sweet spot tycker jag. På mer casual chinos tycker jag 38cm fungerar bra också, eventuellt lite mindre.Fotvidd?
Har byxor med både 18,5cm och 19,5cm. Gillar 19,5cm mer.
Haha ja det har du nog helt rätt i! Läderbalsam eller vad bör jag använda?Ser ut som att du borde ägna lite tid åt sulorna, ser torra ut