Om det är lädersula kan du köra vanlig kräm på kanternaHaha ja det har du nog helt rätt i! Läderbalsam eller vad bör jag använda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är lädersula kan du köra vanlig kräm på kanternaHaha ja det har du nog helt rätt i! Läderbalsam eller vad bör jag använda?
Tycker det ser ut som kanten på RMW kompositsula, vad ska man använda då? Behöver man behandla den? Om det nu är den förstås, kan ju ha fel...Om det är lädersula kan du köra vanlig kräm på kanterna
Tips, stryk skjortkragen så att snibbarna inte viks "inåt"Det blev ullkostym idag:
Ville inte säga nåt, känner mig så elak när jag gör.Tips, stryk skjortkragen så att snibbarna inte viks "inåt"
Knäpp sista knappen i kragen och dra åt slipsknuten så lyfter du helheten ganska många snäpp
Jag har fått lära mig mycket "den hårda vägen" och är tacksam för det idag hehe.Ville inte säga nåt, känner mig så elak när jag gör.
Det är ju Fredag!Tips, stryk skjortkragen så att snibbarna inte viks "inåt"
Knäpp sista knappen i kragen och dra åt slipsknuten så lyfter du helheten ganska många snäpp
Relaterar! Insåg precis att jag bara bytt byxor och skjorta, resten är samma som senast jag postade...Jag har verkligen fastnat i den här klädstilen. Fasen vad trist jag känner mig.
Skjorta: Suitsupply
Tröja: J Lindeberg
Jeans: Lee
Skor: Loake 1880 Anglesey
Klocka: Certina DS Action titan
Haha ja det har du nog helt rätt i! Läderbalsam eller vad bör jag använda?
Ser bra ut, bra passform! Men får jag komma med några små förbättringsförslag?
•Kostym: Tiger of Sweden
•Skjorta: Tiger of Sweden
•Skjorta: Tiger of Sweden
•Slipsnål: Tiger of Sweden
•Slips och näsduk: Dressman
•Skärp: Anderson’s
•Chelsea Boots: R.M. Williams Blaxlands
•Klocka: Seiko, SSA361, ”Starlight”
Snygga leggingsRoast me mother fuckers! <3
HAHAHAHHA TACKSnygga leggings
Hahahaha!Snygga leggings
Din outfit ser betydligt bättre ut än festens toalett måate jag säga!Smygbild på festens toa
Känner mig pretto på studentfest där hoodie är basplaggetDin outfit ser betydligt bättre ut än festens toalett måate jag säga!
Har du tagit över carlf’s roll i den här tråden?Snygga leggings
Jättesnygga byxor! Sitter helt perfekt på dig. Kollade hemsidan men hittar inte modellen, vad heter de? Hur upplever du storlekarna o så? Blev sugen på att beställaTestar årets fynd-kavaj från Brothers rea.
Kavaj: Brothers, The Tailoring Club
Skjorta: Tailor store
Brallor: Charles Tyrwhitt
Skor: Orbans
Eller alla som undgår att gå på muggen..Det har alla vettiga.
Kändes naturligt.Har du tagit över carlf’s roll i den här tråden?
När jag lämnade Lund för några dagar sen låg snön... Hoppas den är försvunnen, eller det kanske är just där du befinner dig? För jävligt är det iallafall. Snön alltså, outfiten är grym.Snön har kommit till Skåne.
Barbour
Gagliardi
Loake
Tack! Mina standardbyxor, har 4 olika färger jag växlar mellan.Jättesnygga byxor! Sitter helt perfekt på dig. Kollade hemsidan men hittar inte modellen, vad heter de? Hur upplever du storlekarna o så? Blev sugen på att beställa
Snön har kommit till Skåne.
Barbour
Gagliardi
Loake
När jag lämnade Lund för några dagar sen hade låg snön... Hoppas den är försvunnen, eller det kanske är just där du befinner dig? För jävligt är det iallafall. Snön alltså, outfiten är grym.