Åskviggen
Silver
Fin färgkombination. Vad fotas det med? Riktigt kvalitutta!Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Crockett & Jones Cavendish
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin färgkombination. Vad fotas det med? Riktigt kvalitutta!Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Tack Sony A7-III med 85mm 1,4F objektivFin färgkombination. Vad fotas det med? Riktigt kvalitutta!
Riktigt snyggt! Och snygga bilder!Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Fan vad gött det låter, hur varmt har ni?Södra frankrike Blir linneskjorta idag igen!!
Oscar Jacobson X2
Human scales
Cartier Santos
Grymma klockor också, blir alltid glad att se Cartier i vettig storlek på välklädda människor.Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Plockar fram mockajackan idag, får se hur det går.
Edit: Blev halsduk också, fortfarande lite kyligt ute.
Fredagsoutfiten, med och utan.
Jag blev så utmattad av att åka ner med kartong till soprummet att det är fler timmar mellan bildernaStiligt! Hann du ta båda korten på en hisstur eller fick du åka en gång extra?
sådandäringa bältesspännen är tamejfan en styggelse...Fredagsoutfiten, med och utan.
Ja, asså, jag säger inte emot. Jag har svårt som fan att hitta vettiga bälten till jeans så här har latmasken tagit överhanden...sådandäringa bältesspännen är tamejfan en styggelse...
Saddler? Vill du gå upp i nivå finns ju J Hopenstand osv. HM funkar också, bara man slipper silverbrickan i mitten..Ja, asså, jag säger inte emot. Jag har svårt som fan att hitta vettiga bälten till jeans så här har latmasken tagit överhanden...
Stabila 15-17 i luften men i solen hettar det på ordentligt! Så fort solen gått ner dock blir det riktigt svalt...Fan vad gött det låter, hur varmt har ni?
Låter riktigt jobbigt...Stabila 15-17 i luften men i solen hettar det på ordentligt! Så fort solen gått ner dock blir det riktigt svalt...
Med en tvåton Santos på armen? Jäklar vad cool helheten blev, och magiska bilder!Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Stämmer! TackMed en tvåton Santos på armen? Jäklar vad cool helheten blev, och magiska bilder!
Jag är inte förtjust i det!Hur ser ni på att köra näsduk i rock? Hiss eller diss?
Dagens:
Ser att jag måste putsa spegeln =/
Hur ser ni på att köra näsduk i rock? Hiss eller diss?
Dagens:
Diss.Hur ser ni på att köra näsduk i rock? Hiss eller diss?
Dagens:
Mycket bra! Santosen kommer verkligen till sin rätt, både när det gäller miljön och stilen.Två semesterbilder
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Snyggt! Går det att köpa skjortor från Kamakura i Sverige eller inom EU?Saman/Kamakura/EG