Oew
Guld
Vet faktiskt inte, köpte den här i NY. Synd att de inte har någon återförsäljare i Sverige, mkt trevliga kragarSnyggt! Går det att köpa skjortor från Kamakura i Sverige eller inom EU?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet faktiskt inte, köpte den här i NY. Synd att de inte har någon återförsäljare i Sverige, mkt trevliga kragarSnyggt! Går det att köpa skjortor från Kamakura i Sverige eller inom EU?
Vad var det @Whedda sa i Gentlemanualen, att ha på sig hörlurar till en dressad outfit är som att gå runt med cykelhjälm inomhus (eller nåt.. )Den klassiska toa-bilden
Lardini-kofta/kavaj
ASPESI-jeanskjorta
Rota-chinos
Den klassiska toa-bilden
Lardini-kofta/kavaj
ASPESI-jeanskjorta
Rota-chinos
Det är sant, däremot känns kombinationen lunchrast, hörlurar och toalettbesök mer oroväckande.Vad var det @Whedda sa i Gentlemanualen, att ha på sig hörlurar till en dressad outfit är som att gå runt med cykelhjälm inomhus (eller nåt.. )
Går runt i hörlurar varje dag. Så jävla bekvämt.Vad var det @Whedda sa i Gentlemanualen, att ha på sig hörlurar till en dressad outfit är som att gå runt med cykelhjälm inomhus (eller nåt.. )
Haha nu blev jag busted. Sitter och läser, finns inget bättre sätt att signalera ”stör ej” har inte ens någon musik på
Glider runt med mina hörlurar jag med till och från (och på) jobb. Garvade när jag hörde podden.Går runt i hörlurar varje dag. Så jävla bekvämt.
Det såg ju riktigt trevligt ut. Och tänk så omtänksamt av Folktandvården att de slutat med blåa tossor och börjat låna ut Birkenstock till sina besökare.Hakar på toa och polo-tåget
Uniqlo polo
D+LJ flanellbyxor
Hakar på toa och polo-tåget
Uniqlo polo
D+LJ flanellbyxor
Snyggt! Kombinationen där både denimskjortan och M-65 är tvättad/välanvänd är riktigt bra. Alla behöver en M-65.Äntligen ordentlig spegel
Aspesi
Eton
OJ
RM W