HAHAHA du hann före!Jag är ledsen, men de där pjucksen...
https://instagram.com/konsultdojan?utm_source=ig_profile_share&igshid=1nnio07fc2t5k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HAHAHA du hann före!Jag är ledsen, men de där pjucksen...
https://instagram.com/konsultdojan?utm_source=ig_profile_share&igshid=1nnio07fc2t5k
Lite konstruktiv kritik i all välmening.Dagens. Gillar vara egen/unik men det är nog ingen hemlighet. Grovtyg i dressat. Alligatorbälte med silverbeslag. Ital mjuka ”dressade” skor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sure, hade dock precis suttit ner i flera timmars morgonmöte så hade jag gått lite eller rättat till byxor hade det sett snyggare utLite konstruktiv kritik i all välmening.
Ser ut som byxorna är lite tighta över stussen då fickorna står ut en del. Sista hålet på bältet pekar också på en viss ändring i midjemåttet.
Sure, hade dock precis suttit ner i flera timmars morgonmöte så hade jag gått lite eller rättat till byxor hade det sett snyggare ut
Mycket bra!![]()
![]()
Tröja: Stenströms
Skjorta: Stenströms
Byxor: Suitsupply
Skor: Herring shoes
(Byxorna har åkt upp lite så de ser lite för korta ut)
Tack!Mycket bra!![]()
Snyggt. Härlig struktur i byxorna också.![]()
![]()
De vita SS-byxorna vi diskuterade förra säsongen? Såg inte så genomskinliga ut nu... har du vita långkalsonger under eller![]()
![]()
Njae detta är ett par andra! Från typ AW17/18. Så betydligt tjockare.De vita SS-byxorna vi diskuterade förra säsongen? Såg inte så genomskinliga ut nu... har du vita långkalsonger under eller![]()
Stämmer var nog SS18. Fina byxor iaf!Njae detta är ett par andra! Från typ AW17/18. Så betydligt tjockare.
Vill minnas att de vi pratade om var förra årets sommarvariant?
Krispig Santos![]()
![]()
Syrlig <3![]()
![]()
Alltså jag tappar blodtrycket när jag ser vassa tvåtons-Santos. Jag bara måste ha en.![]()
![]()
Mycket bra!![]()
![]()
Dagens. Gillar vara egen/unik men det är nog ingen hemlighet. Grovtyg i dressat. Alligatorbälte med silverbeslag. Ital mjuka ”dressade” skor.
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, hade glömt den diskusionen... tack för du fick mig på bra humör...Vilken keps rekommenderas att bäras till?
![]()
Braddon heter modellen!Mycket bra!Är det Brentwood från SS?
![]()
![]()
Så jävla bra!![]()
![]()
Tycker du klär dig väldigt bra nedtonad utan att bli för uppklätt men ändå stilfullt. Finns många bra inspirationsbilder från dig i tråden. Cartier till är också perfekt till så mkt olika stilar, grym![]()
Tack grabbar kul att höra!Så jävla bra!
![]()
![]()
2961 är refVafaaaaan...så nu måste man börja leta SantosJag som inte ens gillar Cartier...
Exakt modell/ref på den?
Tack! Gillar zip faktiskt. Både hel och halv. Funkar bra till vardagsSer mycket bra ut som vanligt - personligen inte superförtjust i zip-tröjor men det finns ju alternativ - grym inspo helt klart!
Kan du berätta nåt om samarbetet? Består i vad?
Trevligt! Vad tycker du om SS’s skjortor?Sunspel
Suitsupply
PT01
![]()
Har bara denna, men är mycket sugen på att testa fler. Smådetaljer som stör mig, t.ex att den är väldigt "rak" längst ner - alltså sett från sidan så är den ganska rakt sydd i nedersta sömmen.2961 är ref
Tack! Gillar zip faktiskt. Både hel och halv. Funkar bra till vardags
Trevligt! Vad tycker du om SS’s skjortor?
Ser ut att vara samma modell, mjuk och luftig.Har bara denna, men är mycket sugen på att testa fler. Smådetaljer som stör mig, t.ex att den är väldigt "rak" längst ner - alltså sett från sidan så är den ganska rakt sydd i nedersta sömmen.
Ska testa något med cutawaykrage härnäst, t.ex denna som jag tror du har?
https://eu.suitsupply.com/sv/shirts/gra-randig-smal-passform-none/H5944.html?cgid=Shirts&pdp=true
Den "lilla" versionen alltså? Ser ju alldeles lagom ut på din handleder, vad har du för handledsmått? Jag småjagar en santos men har hela tiden trott att det är 'xl' jag ska ha i den "gamla" versionen (har 17,5cm). Provade nya "lilla" nyss i butik som är 35mm vilket är närmare gamla 'xl' på sina 32mm.2961 är ref
16.5cm handled. Tycker storlek är alldeles utmärktDen "lilla" versionen alltså? Ser ju alldeles lagom ut på din handleder, vad har du för handledsmått? Jag småjagar en santos men har hela tiden trott att det är 'xl' jag ska ha i den "gamla" versionen (har 17,5cm). Provade nya "lilla" nyss i butik som är 35mm vilket är närmare gamla 'xl' på sina 32mm.
![]()