• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

83D657F7-2D7D-4EFF-9EF7-68EBA344B010.jpeg
Schysst jacka! Vad är det för nån?
 

MAz_666

Rolex
D+LJ
John Henric
Dunhill
Vintage skräddarsytt
Meermin
917F5E5D-DCDE-4DA9-8753-9CCB78EA80D4.jpeg
2EAFA15A-709C-434C-B93A-7F427750DA44.jpeg
Stiligt.
Kalla mig gärna old-school, men personligen anser jag dock att slipsens bakre del ej skall hänga fritt (och skapa en extra slips) utan att den skall stickas ned genom tygetiketten på baksidan. Det skall ju vara en slips, och inte ge en illusion av en väldigt tilltagen kravatt vars två ändar hänger åt varsitt håll.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Stiligt.
Kalla mig gärna old-school, men personligen anser jag dock att slipsens bakre del ej skall hänga fritt (och skapa en extra slips) utan att den skall stickas ned genom tygetiketten på baksidan. Det skall ju vara en slips, och inte ge en illusion av en väldigt tilltagen kravatt vars två ändar hänger åt varsitt håll.
Tack! Tror majoriteten i denna tråden kör löst bakstycke. Jag personligen tycker instoppat känns stelt och inte är speciellt snyggt. :)
 

Floffen

Panerai
Stiligt.
Kalla mig gärna old-school, men personligen anser jag dock att slipsens bakre del ej skall hänga fritt (och skapa en extra slips) utan att den skall stickas ned genom tygetiketten på baksidan. Det skall ju vara en slips, och inte ge en illusion av en väldigt tilltagen kravatt vars två ändar hänger åt varsitt håll.

Då blire ju inge sprezz!!!
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Stiligt.
Kalla mig gärna old-school, men personligen anser jag dock att slipsens bakre del ej skall hänga fritt (och skapa en extra slips) utan att den skall stickas ned genom tygetiketten på baksidan. Det skall ju vara en slips, och inte ge en illusion av en väldigt tilltagen kravatt vars två ändar hänger åt varsitt håll.
Sägas skall också att den ju rör på sig, båda delarna hänger inte fram at all times, utan normalt sätt så syns bara en liten bit av bakstycket. :)
 
Topp