Ponlarsson
Silver
Både rocken och kavajen är ju riktiga fullpoängare. Jäklar vilken håll-käften-rock!Dagens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både rocken och kavajen är ju riktiga fullpoängare. Jäklar vilken håll-käften-rock!Dagens!
Dagens ”Steven Seagal” outfit. (Innan han blev smällfet dvs)
Tyvärr inte, men önskar jag hade en riktig ”hålla käften” Anders Borg frillaÄven lite Miami Vice vibbar. Minus färgerna då.
Har du bakåtslickat hår i tofs också?
Jag köpte på Tradera! Rekommenderas om du vill ha äkta vara i 18k till ett betydligt lägre pris än hos en juvelerare! Köpte i 18 K med en liten pärla.Nu när vi ändå snackar frack, någon som vet vart jag kan köpa några snygga bröstknappar i guld och pärlemor?
Jag köpte på Tradera! Rekommenderas om du vill ha äkta vara i 18k till ett betydligt lägre pris än hos en juvelerare! Köpte i 18 K med en liten pärla.
Den parkeringsplatsen vet jag var den finnsFörsvarsmaktens M59
Scarf från Drake’s
Denim från Luxire
Skolyx Pennies
Haha...köpte faktiskt likadana...snygga..grattis till bra köp!Köpte faktiskt dessa på tradera för nästan inga pengar alls! De kommer att passa underbart
Haha...köpte faktiskt likadana...snygga..grattis till bra köp!
Precis! Tydligen en modell som gjorts i större upplaga. Har noterat att de på Tradera ibland benämner dessa som manschettknappar av okunskap, men dessa små är ju frackknappar vilket inte alla uppenbarligen har koll på. De flesta bär förstås sällan frack, men kan vara värt att tänka på om man jagar frackknappar där.Haha helt otroligt! Då har vi lika bra smak
Det borde stämma. Om jag inte minns helt fel köptes det paret vid skiftet runt 50/60-tal, av en svensk resenär i USA.Årets första
Busch & Lomb/Ray Ban (borde ha passerat 60 bast nu va, @christian-h ?)
H&M
Broadway and sons
Vad heter modellen på byxorna?
Eidos
Uniqlo
Suitsupply
Allen Edmonds
Byxorna är MTM! Hämtade ut dem igår utan några justeringar så väldigt nöjd.Vad heter modellen på byxorna?
Vad gick kalaset på?Byxorna är MTM! Hämtade ut dem igår utan några justeringar så väldigt nöjd.
Det är mitt första par från Suitsupply’s nya ”In House MTM”-tjänst.
1900kr, så i klass med deras rtw-byxor(?).Vad gick kalaset på?
Oj, det var bra pris med tanke på att det precis som du säger ligger i samma prisklass som deras RTW1900kr, så i klass med deras rtw-byxor(?).
340g flanell från VBC
Vad är skillnaden, alltså SS har väl alltid haft MTM på byxor? SS har ju RTW-byxor som kostar 2k som man behöver justera för typ 500 kr ytterligare. 1900:- för denna nya MTM-tjänst låter nästan för bra...1900kr, så i klass med deras rtw-byxor(?).
340g flanell från VBC
Sick! Berätta mer! Och vad är det för skjorta? Bra rullDagens secondhand kostym
Ny fabrik i egen regi om jag förstår saken rätt. Tidigare har de kört via Munro.Vad är skillnaden, alltså SS har väl alltid haft MTM på byxor? SS har ju RTW-byxor som kostar 2k som man behöver justera för typ 500 kr ytterligare. 1900:- för denna nya MTM-tjänst låter nästan för bra...
Tackar!Sick! Berätta mer! Och vad är det för skjorta? Bra rull
Riktigt bra. Skickade ett meddelande till dem idag för att höra om det finns nåt kvar i storlek 52 (vilket jag inte tror).Tackar!
Kostym från Rob & Co ”skylt-ex” utförsäljning (1500kr!! ) och skjorta från shirtonomy, business button down i royal Oxford
Och CJ tassels i Cordovan på fötterna
Vilket kap!Tackar!
Kostym från Rob & Co ”skylt-ex” utförsäljning (1500kr!! ) och skjorta från shirtonomy, business button down i royal Oxford
Och CJ tassels i Cordovan på fötterna