BadkarsPiraten
Guld
Gissar på teknik/mjukvaru-företag? BadkarsPiratens toalett ser dessutom exakt ut som på mitt jobb i den branchen...
Korrekt!
Tyvärr är det så i den branschen... lite synd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på teknik/mjukvaru-företag? BadkarsPiratens toalett ser dessutom exakt ut som på mitt jobb i den branchen...
Byggbranschen, vi är nog fan ännu värre...Gissar på teknik/mjukvaru-företag? BadkarsPiratens toalett ser dessutom exakt ut som på mitt jobb i den branchen...
Jag använder skärpet för funktionens skull; sitter byxorna bra utan skärp väljer jag bort det.Ser väldigt många här i tråden och i verkliga livet som har skjorta instoppat i byxorna, utan att använda skärp.
Jag trodde skärp var lite som en slips, man har det eftersom det är snyggt, oavsett hur bra/dåligt byxorna sitter?
Skulle säga att det är en personlig referens. Saknar i stort sätt bälteshällor på samtliga byxor. Där jeans är undantaget. Tycker att man får en finare och renare helhet utan ett bälte som bryter av ens outfit på mitten.Ser väldigt många här i tråden och i verkliga livet som har skjorta instoppat i byxorna, utan att använda skärp.
Jag trodde skärp var lite som en slips, man har det eftersom det är snyggt, oavsett hur bra/dåligt byxorna sitter?
Jag använder skärpet för funktionens skull; sitter byxorna bra utan skärp väljer jag bort det.
Skulle säga att det är en personlig referens. Saknar i stort sätt bälteshällor på samtliga byxor. Där jeans är undantaget. Tycker att man får en finare och renare helhet utan ett bälte som bryter av ens outfit på mitten.
Du borde provaOkej, då förstår jag. Själv hade jag inte klarat av att ha skjortan instoppat i byxorna, utan skärp. Har flera färger på mina skärp för att matcha outfiten.
Jag vägrar. Tycker det inte ser klokt ut på mig.Du borde prova
Tror byxtyp och midjehöjd är ganska avgörande för huruvida bälte blir snyggt eller ej.Jag vägrar. Tycker det inte ser klokt ut på mig.
Ser väldigt många här i tråden och i verkliga livet som har skjorta instoppat i byxorna, utan att använda skärp.
Jag använder skärpet för funktionens skull; sitter byxorna bra utan skärp väljer jag bort det.
I min värld använder kvinnor skärp och män bälte så länge det gäller byxor, i en rock av något slag funkar dock skärp.Okej, då förstår jag. Själv hade jag inte klarat av att ha skjortan instoppat i byxorna, utan skärp. Har flera olika färger på mina skärp för att matcha outfiten.
Götrich
Shirtonomy
Myrqvist
(och en Oris tank som gömmer sig under skjortärmen).
Tack!Imponerade fall på byxorna, tjusigt
Jag jobbar också inom bygg/fastighetbranschen och går dagligen med kostym (oftast dubbelknäppt) till jobbetByggbranschen, vi är nog fan ännu värre...
Är det kavaj så är det svart kavaj till jeans.
Vill du sälja den?Ingen aning faktiskt. Står ingenting i jackan heller. Inte ens material eller tvättråd. Men det är nåt funktionsmaterial/polyester av nåt slag.
Köpte den av Marcus Malmborg när han la ut lite grejer på blocket.
Julfest idag på jobbet men riktigt dåligt väder ute. Fick bli varma kläder...
Soft Goat
Profuomo
Luxire
Sweyd
Nej, tror faktiskt inte det. Kommer jag på andra tankar säger jag tillVill du sälja den?
Hojta till när du är redoNej, tror faktiskt inte det. Kommer jag på andra tankar säger jag till
Julfest idag på jobbet men riktigt dåligt väder ute. Fick bli varma kläder...
Soft Goat
Profuomo
Luxire
Sweyd
Snygg kavaj!Känns som att min mugg på jobbet är sämre än alla andras när det kommer till foto. Ljuset är tvärkasst. Inte ofta jag kör jeans och kavaj men kände att detta flög någorlunda. Eleverna verkar digga det iaf.
Visste att du skulle känna igen den brateSnygg kavaj!
Lärare? De arbetsplatser jag varit på som lärare är din toalett 100 gånger fräshare. På vissa skolor får man fan backa in och böjer man inte huvudet slår man i det i en jävligt dumt placerad hatthylla? Det är fan så man håller sig tills man kommer hem.Känns som att min mugg på jobbet är sämre än alla andras när det kommer till foto. Ljuset är tvärkasst. Inte ofta jag kör jeans och kavaj men kände att detta flög någorlunda. Eleverna verkar digga det iaf.
Spot on! Jag är lärare i SO och Idrott och hälsa, bilden är knäppt från personaltoaletten men generellt sett är skolan nyrestaurerad (kommunal). Det är bara idrottshallen som är sen 60-talet och är i princip utdömd av alla tillgängliga inspektioner. Håller med dig i allt du säger hehe.Lärare? De arbetsplatser jag varit på som lärare är din toalett 100 gånger fräshare. På vissa skolor får man fan backa in och böjer man inte huvudet slår man i det i en jävligt dumt placerad hatthylla? Det är fan så man håller sig tills man kommer hem.
Men så är det med kommunala skolor. Staten vill skapa prestige och status i yrket, men arbetsmiljön är från 70/80-talet på sina plater. Lite pinsamt att dra ner europakartan och se att tjeckien och slovakien inte finns. Det är så jävla eftersatt på sina platser att skolor inte har råd att låta alla elever ha läroböcker.
SA
100H
Barbanera
Det är en gammal jacka från svenska flygvapnet som jag hittade second hand, vet tyvärr inte tillverkareSnyggt! Varifrån kommer jackan?