MTM eller MTO? Vet att de tidigare kallat MTO för MTM iblandByxorna är MTM! Hämtade ut dem igår utan några justeringar så väldigt nöjd.
Det är mitt första par från Suitsupply’s nya ”In House MTM”-tjänst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MTM eller MTO? Vet att de tidigare kallat MTO för MTM iblandByxorna är MTM! Hämtade ut dem igår utan några justeringar så väldigt nöjd.
Det är mitt första par från Suitsupply’s nya ”In House MTM”-tjänst.
MTMMTM eller MTO? Vet att de tidigare kallat MTO för MTM ibland
Majoriteten av kläderna som fanns där när jag testade var i storleken 50, tror det fanns ett par gråa byxor tidigare i storlek 52Riktigt bra. Skickade ett meddelande till dem idag för att höra om det finns nåt kvar i storlek 52 (vilket jag inte tror).
Japp allt i 52 är slutsålt dessvärreMajoriteten av kläderna som fanns där när jag testade var i storleken 50, tror det fanns ett par gråa byxor tidigare i storlek 52
Har du fått något svar från Robin?
Tråkigt!Japp allt i 52 är slutsålt dessvärre
Bra pris isåfall! Koll på vad en kavaj går loss på?
Har för mig att en kavaj i ”bastyg” från VBC börjar strax under 4000kr. Jag är väldigt nöjd med mina kavajer via Munro så får hoppas SS nya fabrik håller samma standard.Bra pris isåfall! Koll på vad en kavaj går loss på?
Mycket bra val kör också, blir ett par till nästa gång passerar Sverige. annars standard dvs bälte, skjorta och strumpor från brooks brothers. Skor c&j. Snart helg!
De kavajslagen skojar man inte bort!Mantova
100H
Stoffa
CJ
Frank Clegg
Vårkänsla idag,
Eidos
Barbanera
APC
CQP
De heter Hiver 87, osäker om de fortfarande tillverkas dockSchysst modell på jeansen, vad heter den?
snyggt, vad går ett par "brallor" MTM från Rob&Co på ungefär?Tveklöst bästa grejen med att bo i ett grått Göteborg är att flanell ingår i min Capsule garderob
Kavaj: Brothers, the Tailoring club
Skjorta: Shirtonomy Oxford
Brallor: Rob & Co, MTM.
Skor: C&J
Beror lite på tyget men ca 2800krsnyggt, vad går ett par "brallor" MTM från Rob&Co på ungefär?
Härlig tvätt på skjortan! (men ser ut att va väldigt långa byxor?)Rock och byxor från OJ.
Skjorta från La Chemise.
Väska från John Henric.
På armen, Tudor Prince Oysterdate.
Skor har vi inte valt ännu..
Lite långa, men brukar falla bra sen när jag har skor på mig faktiskt.Härlig tvätt på skjortan! (men ser ut att va väldigt långa byxor?)
Goa bilder, vad är det för byxor?Två veckors semester, utan måsten och en kamera i högsta hugg.
Tack! Deadstock 501 från Levi's. Passformen liknar LVC 501 1947.Goa bilder, vad är det för byxor?