Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vilka Myrqvist är det?
Gran sasso
Stenströms
Nudie
Myrqvist,
och Santos på handleden
Tack! Boden Dark Brown Suede, tror dock inte den finns kvar i deras sortiment.Snyggt! Vilka Myrqvist är det?
Jisses, stabil dinka! Nyförvärv?
Häftigt! Är det en blend eller 100% Vicuña? Har du gjort några MTM-kavajer från Cavour tidigare, innan du ”vågade” ge dig på en Vicuña? Om det är ren Vicuña tänker jag att man vill veta att måttagningen och måtten sitter som de ska först!Vicuñakavaj - Cavour Sartoria MTM
Denimskjorta - Mond MTM
Byxa - Casatlantic “El Jadida”
Skor - Belgian Shoes
Bälte - Rubato
Blend av Vicuña och Baby Cashmere. Nej detta var min första men jag är väldigt nöjd med resultatet.Häftigt! Är det en blend eller 100% Vicuña? Har du gjort några MTM-kavajer från Cavour tidigare, innan du ”vågade” ge dig på en Vicuña? Om det är ren Vicuña tänker jag att man vill veta att måttagningen och måtten sitter som de ska först!
Tack! Suttit i samlingen en stund, faktiskt. Var iväg på ett servicejobb som blev lite mer invecklat än väntat, så inte hunnit bära den så mycket.Jisses, stabil dinka! Nyförvärv?
Ser väldigt nice ut, är det norska Cavour alltså? (visste inte att de hade MTM) Och var tar man mått för dem? Enbart i Oslo eller finns de ngn annanstans oxå?Blend av Vicuña och Baby Cashmere. Nej detta var min första men jag är väldigt nöjd med resultatet.
Typiskt Tack för svar.Tack! Boden Dark Brown Suede, tror dock inte den finns kvar i deras sortiment.
Yes det stämmer. Detta är deras Sartoria som är en helt handsydd linje de erbjuder som MTM. Bäst är såklart att de tar mått på plats i Oslo men jag har erfarenhet av deras provplagg samt hur måttprocessen går till så kunde relativt enkelt få till en fitting på distans. Dvs korrigera vissa mått utifrån provplaggen.Ser väldigt nice ut, är det norska Cavour alltså? (visste inte att de hade MTM) Och var tar man mått för dem? Enbart i Oslo eller finns de ngn annanstans oxå?
Snygg kavaj o byxor o gillar ton i tonen. MEN förjävliga skor! Hoppas du inte gick ut med dem på dig!Kavaj - SA
Polo - HM
Byxor - SA
Skor - Converse Chuck 70 Mono
Snygg kavaj o byxor o gillar ton i tonen. MEN förjävliga skor! Hoppas du inte gick ut med dem på dig!
Man ser klart att trenden inom mode går åt stort, pösigt och i mina ögon det tråkiga hållet... antar att det är alla fetknoppars revansch som gäller nu efter många år av ett slimmat och kroppsnära mode... som ni kanske förstår av mitt inlägg så är jag inte riktigt där ännu...
Snyggt! Drakes scarf?Västpremiär!
Tack! Yes, den är från Drake’s.Snyggt! Drakes scarf?
Snyggt! Var är västen ifrån?Västpremiär!
Tack! Det är en Rocky Mountain Featherbed framtaget i samarbete med Frans Boone, i en – som jag har förstått det – egen färg.Snyggt! Var är västen ifrån?
Haha det gäller att tänja på gränsernaSnygg kavaj o byxor o gillar ton i tonen. MEN förjävliga skor! Hoppas du inte gick ut med dem på dig!