• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Lägger upp dagens outfit (överdel) här med. En klassisk matchning - jag gillar.
DA0C1B06-1E23-403A-A45A-65276FA091A2.jpeg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.

2377EDE4-5A99-486A-BF63-88DC2FCD2DBD.png


Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.

Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.


 

krelleg

Omega
2-Faktor
Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.

2377EDE4-5A99-486A-BF63-88DC2FCD2DBD.png


Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.

Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.


Älskar kragen! Är den kortare likt övriga överdelar eller mer normal i längden?
 

repertoire

Cartier
2-Faktor
Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.

2377EDE4-5A99-486A-BF63-88DC2FCD2DBD.png


Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.

Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.


👌
 
Topp