Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg jacka! Är det vintage? Hur får man tag på en sån?Stenströms
Försvarsmakten
H&M x Lee
Loake
Tack! M59, dyker upp för inga pengar på tratten. Tror även röda stjärnan har ett gäng.Snygg jacka! Är det vintage? Hur får man tag på en sån?
Grym matchning med klockan!Flanell från EIdos och M-65 från McCoy’s.
Tack! Det är något med rektangulära klockor.Grym matchning med klockan!
Bra bredd. Var köper jag de där armarna?Lite för mycket borgerligt i tråden för min smak.
Bläck - Linne
RevolutionRace - Shorts
Blodcentralen - Tygkasse
Casio G-Shock - Klocka
Vad tycker du om La Chemise?High twist och linne!
Drakes’s
La Chemise
Farsans Bespoke
Loake
Tycker linneskjortorna är trevliga, enda jag testat! Fula buttondownkragar.Vad tycker du om La Chemise?
Testa Mazzarelli’s linneskjortor, Gabucci erbjuder dem som MTM då kan du välja och vraka mellan kragar. IMO grymt prisvärda.Tycker linneskjortorna är trevliga, enda jag testat! Fula buttondownkragar.
Alltså; kragarna på linneskjortorna är inte BD, och linnet är nice.Testa Mazzarelli’s linneskjortor, Gabucci erbjuder dem som MTM då kan du välja och vraka mellan kragar. IMO grymt prisvärda.
Hur funkar dojjorna. Mycket skovskav? Lång inkörningstid?High twist och linne!
Drakes’s
La Chemise
Farsans Bespoke
Loake
Nej och nej, inte för mig iallafall.Hur funkar dojjorna. Mycket skovskav? Lång inkörningstid?
Vad har du på fötterna och hur ser shortsen ut?Lite för mycket borgerligt i tråden för min smak.
Bläck - Linne
RevolutionRace - Shorts
Blodcentralen - Tygkasse
Casio G-Shock - Klocka
"Outdoor" zip off shorts och svarta Adidas Stan Smith såklart!Vad har du på fötterna och hur ser shortsen ut?
Älskar kragen! Är den kortare likt övriga överdelar eller mer normal i längden?Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.
Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.
Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.
Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.
Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.
Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.
Jag håller verkligen med!Älskar kragen! Är den kortare likt övriga överdelar eller mer normal i längden?
Jag håller verkligen med!
Den här tröjan är inte lika kort i kroppen som delar av deras övriga sortiment och historiskt sett har nog tenniströjan än lite mer tilltagen längd.
Damn you!