Aquastaren
Silver
Tack! Ja det är en ganska kul klocka.grym!!!
Vet inte om jag sett nån med "Olympic Start" på urtavlan, är det 5blå, 5orange, 5metall???
Exakt, först 5 blå, sen röda och efter tio minuter har de samma färg som tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja det är en ganska kul klocka.grym!!!
Vet inte om jag sett nån med "Olympic Start" på urtavlan, är det 5blå, 5orange, 5metall???
Måsta ju ha varit en dykareOvanlig klockförvaring!
Where's my watch? Woman steals man's $25,000 Rolex by hiding it in her most intimate place after he picked her up in a bar
- Woman stole man's $25,000 Rolex when she was invited to his hotel room
- Shacarye Tims, 25, claimed watch 'scratched' her and made him take it off
- She then hid the luxury watch in her 'vaginal cavity', police records show
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/art...-intimate-place-picked-bar.html#ixzz3dUKNn2Zv
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Undrar just om hon fick in box & cert?Måsta ju ha varit en dykare
Hahahaha!!
Man undrar också vilka andra kaviteter hon rimligtvis hänvisade till då 1:an var upptagen, eller om det möjligtvis var så att han inte märkte att det var en dykare där inne?Undrar just om hon fick in box & cert?
Grottdykning är en ädel konst. Klockor rejtade över 600m är egentligen för grottdykare och inget annat.Måsta ju ha varit en dykare
Hahahaha!!
Fick den här av min far typ -92 och använde den dagligen till -04. Har legat i en låda sedan dess men nu är den nyservad så nu sitter den på armen igen!
Att det är en Seiko ser alla men bonus poäng till den som vet vad den heter utan att goggla...
Seamastern är så sjukt snygg.
Nice, var köpte du den?![]()
Shanghai "Peace watch". Nytillverkad i retroförpackning och IMHO otroligt mycket klocka för bara några hundralappar. Handjagad och med domat plexi.
Nice, var köpte du den?
Jag har precis landat en Shanghai som jag inte heller sett innan på forumet.
![]()
Shanghai S017
Har spanat en del där med, riktigt lågt pris på en del klockor. Får testa att lägga en beställning där någon gångTackar! Och en väldigt trevlig Shanghai du själv skaffat dig. Jag skaffar mina hos good-stuffs.com (thrusthoneatman på eBay). Pålitlig leverantör av kinesiska kvalitetsur.
Bulova precisionist kronograf har 1/1000 sekund analog visare !Ingen som vågar sig på ett svar? För lätt kanske...? För svårt kanske...?
Det är iaf en Seiko 7T-59, tydligen världens första ur med 1/100 sek analog visare (kanske enda?)
Den har även en egen hemsida, ganska intressant läsning.. http://www.chezrossi.net/seiko7t59/index.html
Det här är mitt bidrag. Torde vara ganska ovanlig.
Min profilklocka dessutom. Fick den i 12-års present ;-)
![]()
Ajdå, vad tråkigt. Den är verkligen juste!Älskar den! Hade en liknande Aquastar som jag sålde 2013... FAN vad jag ångrar mig![]()
Deep Sea Dweller fick ju fan ett helt nytt användningsområde i och med det där...Ovanlig klockförvaring!
Where's my watch? Woman steals man's $25,000 Rolex by hiding it in her most intimate place after he picked her up in a bar
- Woman stole man's $25,000 Rolex when she was invited to his hotel room
- Shacarye Tims, 25, claimed watch 'scratched' her and made him take it off
- She then hid the luxury watch in her 'vaginal cavity', police records show
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/art...-intimate-place-picked-bar.html#ixzz3dUKNn2Zv
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook