Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart
Cool! Men du menar att den är unik som några andra klockor här? Dvs enda kända exet?Denna är nog ovanligast!
![]()
![]()
![]()
Ovanligt ful iafDenna är nog ovanligast!
![]()
![]()
![]()
Cool! Men du menar att den är unik som några andra klockor här? Dvs enda kända exet?
Nej, menade bara att det är svårt att vara mer än unik. Dvs en klocka det bara finns ett ex av.Har du sett den förut?
Nej, menade bara att det är svårt att vara mer än unik. Dvs en klocka det bara finns ett ex av.![]()
Jo? Typisk lågpris"dykare" från 70-talet i fulmetall.Den här ser inte ut som en vanlig klocka
Inte? tycker det ser ut som en 60-70 tals skin diver, eller vad menar du? Tuff klocka iaf ministern!Den här ser inte ut som en vanlig klocka
Snarare fulmetaller. Notera att inte hela klockan är i rostfritt!Jo? Typisk lågpris"dykare" från 70-talet i fulmetall.
Med min vedertagna definition är fulmetall en belagd metall. Klassikerna är vitguld och förkromad base metalSnarare fulmetaller. Notera att inte hela klockan är i rostfritt!
Gillar hur det står date vid datumfönstret, om man glömmer liksomDenna är nog ovanligast!
![]()
![]()
![]()
Det här är mitt bidrag. Torde vara ganska ovanlig.
Min profilklocka dessutom. Fick den i 12-års present ;-)
![]()
Riktigt schyssta klockor Rozzy men framförallt så får du 5 av 5 tummar upp när det kommer till outfits-kombinationerna!Det mesta i min samling är udda saker. Här ett axplock på både moderna som vintage som jag är ganska säker på att jag är ensam om här på "forat" (ursäkta bildkvalitén, jag plockade från mitt Insta konto).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Synts till lite i vintage delen, men passar nog ändå till denna tråd. Den enda på forumet? Vore dock kul om någon annan skulle ha en,
105.002 - 62'
![]()
Bezelinlägget är utbytt, tyvärr, tryckknappar och krona är också utbytta som det ser ut då originalen var "faststansade " om jag inte är ute och cyklar.Riktigt häftig!
Är allt original?
Bezelinlägget är utbytt, tyvärr, tryckknappar och krona är också utbytta som det ser ut då originalen var "faststansade " om jag inte är ute och cyklar.