Tänk om man hade förstått för 20 - 30 år sedan vart prisutvecklingen med Rolex var på väg….Har varit runt hos AD och frågat men den går inte att få tag i. Inga väntelistor heller.
Ser fram emot att äga en och jämföra mot GS tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk om man hade förstått för 20 - 30 år sedan vart prisutvecklingen med Rolex var på väg….Har varit runt hos AD och frågat men den går inte att få tag i. Inga väntelistor heller.
Instämmer heltSynd när efterfrågan och utbudet skiljer sig så mkt att det är omöjligt att komma in på väntelistorna...
Snygg färg på tavlan, har du någon mer bild där man ser mer av den?
Krispigt väder idag.
Stämmer. DJ har jag haft en stund, men OPn fick jag precisNyinkommen? Färgtrevlig duo oavsett!
DJn visste jag men syftade på OPn. Korallen är den jag sett minst av bland de nya färgernaStämmer. DJ har jag haft en stund, men OPn fick jag precis
Svinbra den där oavsett ljus.Söndagshäng. Kassare ljus får man leta efter men det ingår.
Kanske dags å gravera snartSvinbra den där oavsett ljus.
Är nog den enda dinka jag har och har haft där det skulle kännas säkert att gravera.Kanske dags å gravera snart
Snyggaste gröna 126000 jag har sett på bild! Bra fotat!Vintage Eddie Bauer Kara Koram och OP på handleden.
Även om den här klockan är en färgklick, så bär den ändå otroligt mycket av Rolex gammel-DNA med sig. I like.
Tack för de fina orden.Snyggaste gröna 126000 jag har sett på bild! Bra fotat!
AgreeHoppas tomten kommer med en 126000 i år...
Skulle rekommendera att prova den i 34mm först hos AD så att du får en uppfattning om skillnaden. Den ser betydligt mindre ut trots att det endast skiljer 2mm.Vad säger ni om 34mm vs 36mm för oss som har minihandleder? Sneglat på den gröna, men visst är 36mm i grönt halvt omöjlig att få tag i?
Såg precis att 34mm inte ens finns i grönt...Skulle rekommendera att prova den i 34mm först hos AD så att du får en uppfattning om skillnaden. Den ser betydligt mindre ut trots att det endast skiljer 2mm.
Ok. Vet bara rent storleksmässigt att när jag köpte min blå så hade jag möjlighet att jämföra den mot en 34a och oj vad liten den kändes. Jämförde även med en 34mm OP från tidigare årsmodell och den kändes däremot inte lika liten som den nya.Såg precis att 34mm inte ens finns i grönt...