Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Generellt svårt för vita tavlor men tycker denna samt Explorer II gör sig väldigt bra.Skönhet är också mänsklighet, vi behöver det i denna tid av begränsningar.
Tack!Generellt svårt för vita tavlor men tycker denna samt Explorer II gör sig väldigt bra.
Grattis till en fin klocka
Yin och yang?I kontrast till det vita
Helt rätt! Den sanningen kommer man inte ifrån! Eller som en klok person uttryckte det en gång: ”För att finna balans i livet, behöver man tillåta sig obalans i livet.”Yin och yang?
Om det blir för litet är ju upp till dig. Jag tycker inte att det är för litet.Är det någon i denna tråd som har en oyster perpertual date 34mm på ca 18cm handled? Har fått byteserbjudande på dn sån men är rädd att det blir förlitet. Bilder uppskattas enormt!!
Har svårt att bestämma mig så hade varit lättare om jag skulle kunna se hur det ser ut på armenOm det blir för litet är ju upp till dig. Jag tycker inte att det är för litet.
Bilder finns i tråden.Har svårt att bestämma mig så hade varit lättare om jag skulle kunna se hur det ser ut på armen
Välkomna hem! Trevlig klocka att bevaka tidens gång med!
På San Francisco Airport. Har på sistone, för ovanlighetens skull, dröjt kvar med blicken på klockan för att faktiskt supa in tidens gång. Nu ett dygn kvar tills flyget går som förhoppningsvis tar oss hem.
Tycker white grape och purple grape är underskattade. Någon som har en purple att stoltsera med här i tråden?
Denna klockan är fantastiskt bra.
Vad det skulle sitta fint att äga både en svart och en vit 116000Utflykt Hellasgården och testar deras hemmagjorda glass...
Tänker du på Red Grape så sitter jag på enTycker white grape och purple grape är underskattade. Någon som har en purple att stoltsera med här i tråden?
Så heter den ja! Mycket fin, grattis!Tänker du på Red Grape så sitter jag på en
Tack! Ja den är faktiskt riktigt braSå heter den ja! Mycket fin, grattis!
Den tanken har jag tänkt många gångerVad det skulle sitta fint att äga både en svart och en vit 116000
Jag tänker nästan att man skulle kunna ha en tillfällig bytesdeal? Dvs att man gör upp om en period, t ex två veckor, då de som vill kan byta OP med varandra, för att testa en ny tavelfärg enkeltT
Den tanken har jag tänkt många gånger
Ja, som ett nytt inslag i Lucury Watch Communityn, ett slags Sharing Economy Det skulle sannolikt motarbetas av vissa intressen i branschenJag tänker nästan att man skulle kunna ha en tillfällig bytesdeal? Dvs att man gör upp om en period, t ex två veckor, då de som vill kan byta OP med varandra, för att testa en ny tavelfärg enkelt