Perplexed
Basic
Ahh okej, det visste jag inte, häftigt.
2018, det var då den nya vita tavlan på OP36 släpptes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh okej, det visste jag inte, häftigt.
2018, det var då den nya vita tavlan på OP36 släpptes.
Hur länge får du vänta innan den kommer?Då var det gjort. Lagt handpenning på en OP 36 mm med svart urtavla. AD vägrar skicka den med posten så måste resa till Sthlm för att hämta ut den... Längtar...
Har en tjänsteresa inbokad inbörjan av mars men funderar på att boka in något tidigare än såHur länge får du vänta innan den kommer?
Hur svårt är det egentligen att få tag i en begagnad 116000? Jag har sett några stycken gå på forumen men de verkar inte dyka upp ofta
Är det 39mm?Fina bilder era senaste! Blev inspirerad att ta en själv. Ljuset fick fram den varma äggvitan i tavlan rätt bra tycker jag.
Det är 36, du ser det på den sk Double stick-dialen som jag tror den kallas i vissa kretsarÄr det 39mm?
Just så! Double stick dial har även funnits i en del tidigare generationer av OP.Det är 36, du ser det på den sk Double stick-dialen som jag tror den kallas i vissa kretsar
Intressant fråga, har funderat lite själv på detta. Visste inte att det var "förbjudet".Har ni koll på om någon AD tillåter en att köpa till en easy-link? I Stockholm verkar det vara kört, antar att det är så överallt men vill vara säker, saknar verkligen den funktionen.
du får lurka runt på TRF och hitta tråden om esaylinks å halvlänkar till OP36orna .Har ni koll på om någon AD tillåter en att köpa till en easy-link? I Stockholm verkar det vara kört, antar att det är så överallt men vill vara säker, saknar verkligen den funktionen.
Har ni koll på om någon AD tillåter en att köpa till en easy-link? I Stockholm verkar det vara kört, antar att det är så överallt men vill vara säker, saknar verkligen den funktionen.
Har ni koll på om någon AD tillåter en att köpa till en easy-link? I Stockholm verkar det vara kört, antar att det är så överallt men vill vara säker, saknar verkligen den funktionen.
Hade en exp 1 och tyckte det var otroligt smidigt, använde den hela tiden när handleden ändrade tjocklek under dagen.sorry, hörde med nymans för typ ett år sedan, det var ”inte aktuellt” släppte det efter det och kom till insikt att 5mm ändå är waaay för mycket för att vara en viktig funktion hursomhelst.
Ok, ja vi är ju olika. För mig är inbyggda ”micro-adjustment” på 3 mm gränsfall för snäpp. Men är ju bortskämd med glidelock å andra sidan..Hade en exp 1 och tyckte det var otroligt smidigt, använde den hela tiden när handleden ändrade tjocklek under dagen.
Hade senare en 39mm OP och saknade easylinken varje dag.
Hade en sub med glidelock ett tag och det var ju naturligtvis ännu smidigare . Nån form av snabbjustering är ju guld värt på en länk.Ok, ja vi är ju olika. För mig är inbyggda ”micro-adjustment” på 3 mm gränsfall för snäpp. Men är ju bortskämd med glidelock å andra sidan..
Sån klassiker, den gröna!Inne och testade 114200. Satt som en smäck.
Ja precis, förutsatt att den inte är för storHade en sub med glidelock ett tag och det var ju naturligtvis ännu smidigare . Nån form av snabbjustering är ju guld värt på en länk.
Sjukt snygg, OP har inte alls varit på min radar innan men den vita va riktigt läcker! Hur stora handleder har du?Morgonkaffet. Äntligen dags för vårfärger i garderoben, liksom på klocktavlorna
Ca 17 cm, lite beroende på kroppstemperatur.Sjukt snygg, OP har inte alls varit på min radar innan men den vita va riktigt läcker! Hur stora handleder har du?