Likväl en snygg effekt.Stegmotorn kan bara gå på ett håll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Likväl en snygg effekt.Stegmotorn kan bara gå på ett håll.
Håller med, snyggare än att de bara hoppar tillbaka som på min Daytona. Tänkte mer på rotationsriktningen.Fortfarande en snygg effekt.
Den går från mig till @Toftich imorgonVem har den nu?
Klart den tål vatten, 30m.Ok, mina tankar efter att jag haft den en vecka.
+ sitter väldigt bra på min handled
+ coolt med första böjda kvartskronografverket.
+ mönstret på gummibandet
+ gillar guldindexen mot det svarta
+ har normalt svårt för helsvart boett, men den här funkar tycker jag.
- bara 30m WR
- i princip ingen lume
- förstår inte den skeleterade tavlan, försämrar bara läsbarheten
- känslan i gummibandet. Framför allt när den tas av och på.
Lite fler + än - till slut, men minusen är tyvärr rätt signifikanta. Skrev det innan, men tycker det tål att upprepas. Varför gör de en uppbarligen sportig klocka som inte tål vatten?
Med lite förändringar hade det kunnat vara en riktigt grym sportkronograf. 100m WR, bra lume, icke-skeleterad tavla och förbättrat band så hade nog till och med jag som egentligen inte ens gillar kronografer varit lite sugen.
Skulle jag köpa den: Nej
Har det varit kul att testa den: definitivt
Från deras egna manualKlart den tål vatten, 30m.
Watch models marked only "Water Resistant" on the case back, without additional depth marking on the dial, are not to be washed ( can only be wiped with washcloth), used for swimming, taking shower etc.
Vad indikerar sub sekunderna? 1/10 del, minut, timme?Tar en öl på hotellet och väntar in damen,perfekt att testa kronografen
Hoppas damen bara lät dig vänta minuterTimme,minut
Sekund
Inte dykt upp än men va gör de när det finns öl å KSHoppas damen bara lät dig vänta minuter
Hehe, så sant så sant. Kanske en och annan whiskey också i fall timmvisaren kickar inInte dykt upp än men va gör de när det finns öl å KS
Haha absolutHehe, så sant så sant. Kanske en och annan whiskey också i fall timmvisaren kickar in
Väldigt tidig morgon... fy förDags för tidig morgon på byggkontoret
Vadfan. Då har man ju nästan jobbat en timme juDags för tidig morgon på byggkontoret
Haha sovmorgon för min del då helt enkeltVadfan. Då har man ju nästan jobbat en timme ju