Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex uttagna fr.o.m. 1 juli 2015 har 5 års garanti och grön tag. Samtidigt som 5 års garantin infördes förlängdes garantin med 1 år på klockor uttagna fr.o.m. 1 juli 2013, d.v.s. till 3 år. Dessutom ska det vara den lilla boxen till modeller i stål, mellan storleken med nedfällbar framkant är till modeller i stål/guld.Jag har faktiskt ingen koll på vilken tag som betyder vad. Men om det är så som ni säger så har jag blivit lurad av uret. Det står ju 5 års officiell världsgaranti på hemsidan. http://www.uret.se/rolex-explorer-svart-stal-o39-mm-p-10731.html
Det är ju stämplat 24 juni.
Som jag skrev i trådstarten så var det enbart för att det var bekvämt då jag inte bor i storstan, att enkelt kunna skicka in min gamla klocka som delbetalning på den nya istället för att sälja av den gamla först innan jag handlar en ny. Lite förlust affär för mig men vinner på det i bekvämlighet, var mitt resonemang. Jag trodde givetvis inte att uret skulle få för sig att skita ner sitt rykte med att göra en sån här fuling. Men jag har ju såklart distanshandelslagen på min sida så det är nog inga problem att skicka tillbaka klockan. Bara ett stort irritations moment och en rejäl glädjedödare.Vad var anledningen till att du köpte den från uret?
Sorry, missade att anledningen redan påtalats.Som jag skrev i trådstarten så var det enbart för att det var bekvämt då jag bor i storstan, att enkelt kunna skicka in min gamla klocka som delbetalning på den nya istället för att sälja av den gamla först innan jag handlar en ny. Lite förlust affär för mig men vinner på det i bekvämlighet, var mitt resonemang. Jag trodde givetvis inte att uret skulle få för sig att skita ner sitt rykte med att göra en sån här fuling. Men jag har ju såklart distanshandelslagen på min sida så det är nog inga problem att skicka tillbaka klockan. Bara ett stort irritations moment och en rejäl glädjedödare.
Hah! Precis vad jag tänkte också.Hur kom Stern in i bilden?
Portugal och Italien. Båda Rolexarna jag köpt av Uret hade ett datum på certet som var efter att jag lagt min beställning hos dem. Den från Portugal hade dessutom mitt namn ifyllt, den från Italien inget namn ifyllt alls.Ni som köpt fr gråhandlare
Var är dom stämplade?
Tyskland
Azerbadjan
Italien
????