• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Passaround Sinn 104

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Vad är kutymen angående bilder och intryck under tiden man har klockan? OK att posta direkt när man har den i sin hand, hoppas jag? Här i tråden eller på annat håll?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vad är kutymen angående bilder och intryck under tiden man har klockan? OK att posta direkt när man har den i sin hand, hoppas jag? Här i tråden eller på annat håll?

Posta på bara, förslagsvis i denna tråd eller t.ex dagens klocka eller annan tråd du finner lämplig :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Posta på bara, förslagsvis i denna tråd eller t.ex dagens klocka eller annan tråd du finner lämplig :)

Samtliga i passarounden är varmt välkomna att posta bilder och intryck i den officiella Sinn-tråden.

Det är alltid intressant att höra vad ej inbitna Sinneaster tycker om klockorna. Även negativ kritik ska tilläggas, vi har högt i tak i tråden :)

https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/

OBS! Om @jabla går alldeles för brutalt fram i testerna kan han väl med hänsyn för oss Sinn-älskare blurra bilderna:heart: :):heart:
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Finns det några tydliga begränsningar vad man inte får göra med klockan? Förutom att sälja eller slarva bort den förstås :p
Ska man vara superförsiktig, eller kan man köra på och använda klockan ute på sina äventyr? Vad är kutymen här?
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Posta på bara, förslagsvis i denna tråd eller t.ex dagens klocka eller annan tråd du finner lämplig :)

OK... det var nog en passaround i ett helt annat område jag mindes där man inte skulle skriva intryck innan andra fått den, så att deras recensioner inte skulle vara färgade. Men det gällde en kockkniv, inte en klocka.

Jag värmer upp kameran så länge. :)
 

Leffe_Ä

Breitling
Hej,
Är ny här på KS och detta skall bli verkligen kul att följa, då denna klocka är den jag tänkte införskaffa. Så nu får ni posta på, så att jag inte kan stå emot :)
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Finns det några tydliga begränsningar vad man inte får göra med klockan? Förutom att sälja eller slarva bort den förstås :p
Ska man vara superförsiktig, eller kan man köra på och använda klockan ute på sina äventyr? Vad är kutymen här?

Tja, jag själv kan nog inte låta bli att tänka på att någon av oss faktiskt ska leva med denna klocka när det hela är över så jag lär nog inte ta med den där det är risk för skador.
 
Topp