• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Passaround Sinn 104

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

20st deltagare sökes till deltagande i passaround av en Sinn 104 tillsammans med @ERIKSON URHANDEL

Kostnaden är 650kr/ person och efter utförd passaround lottas klockan ut bland deltagarna.
Kravet är minst 100 poster här och en goodguy tråd med minst 10

Anmälan
i tråden

https://www.sinn.de/en/Modell/104_St_Sa_I_A.htm



366F1C7F-CE0B-42BF-B220-34A4858B4FCE.jpeg
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Kul passaround med grym klocka. Det där bandet är dessutom otroligt skönt runt handleden.

Ska inte anmäla mig men reflekterade över att 10 inlägg i GG-tråd är en rätt så högt tilltagen siffra. Inte alla som köper och säljer så mycket ens om man tittar över flera år.
Sant. Jag var tvungen att dubbelkolla och även om jag tycker att jag gjort några affärer så hade jag bara tolv inlägg i min tråd. Som tur var så räckte det för mig dock. Hursomhelst så förstår jag urvalet och det är ändå en rätt säker kvalitetskontroll på nåt vis.
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Jag är gärna med om det skulle kunna ges lite rabatt :bag: på kravet på hundra inlägg? Annars får jag spamma nån tråd så att man får vara med :)
 
Topp