Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte nyss att länken var bra. Jag har ändrat mig.
Det finns ett stort problem där länken möter klockan, eller snarare där länken möter länkändarna.
Den första centerlänkbiten är fixerad i länkänden vilket i praktiken flyttar ut länken från klockan och det ser vid närmare granskning inte klokt ut, tycker jag.
Jag har mycket skickligt illustrerat problemet nedan:
Och jag vet, det är inte den 31 november idag.![]()
Jo, så är det nog. Du får bre ut dom över dina lår till handleder sen.Mycket skickligt illustrerat!
Men kan det vara så att problemet "försvinner" om man har grövre handleder??
Trevligt! Ser fram emot att testa den snart. Kanske en liten fika i samband med överlämnandet?Idag fick tysken hänga med på jobbet. Använde till och med kronografen i arbetet.![]()
Det får vi styra upp. Vi hörs när det närmar sig.Trevligt! Ser fram emot att testa den snart. Kanske en liten fika i samband med överlämnandet?![]()
Ah! Bra input. Ska rota fram bandstift och testa.Måste bara påpeka grejen med länken. Jag har förvisso en mindre variant av klockan (356) men med samma typ av länk. På min är det så att sista länkbiten inte är styv, alltså att den flexar nedåt. Allt beror på vilket bandstift som sitter i har jag märkt. Orginalstiften gör att det blir lite mer rörelsemån i ändlänken, vilket innebär att sista länkbiten kan röra sig nedåt och inte stå rakt ut som den verkar göra på bilderna. Önskar att jag kunde visa på bild. Får kanske återkomma med det. Nu kanske det bara är så att det fungerar så på denna modellen. Kan ju vara värt att kolla upp genom att ta ut stiften och se om det fungerar. I och med att den den redan är rätt stor som bekant.
Nu blev det mycket text...
Kanon!! PM kommerJag har mer läder av samma sort och gör gärna en strap. Vi hörs!