Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uthämtad och ändrat storlek.
har inget problem alls med storleken så som diskuterats tidigare.
Noterade också det. Ser ut som min gamla hydro?Påtagligt mer högljudd än longines hydro. Kanske pga längre sekundvisare (?)
Den satt riktigt bra på dig. Känns som du har bredare handleder än en annan. Även om inte storleken var ett jätteproblem för mig...Uthämtad och ändrat storlek.
har inget problem alls med storleken så som diskuterats tidigare.
På den vita som går runt så gör den inte det.Träffar sekundvisaren index? Läste att den gör det men varenda video jag sett så ser den ut att inte göra det.
Nope, it does not.På den vita som går runt så gör den inte det.
Denna har jag slitit in helt själv faktisktNoterade också det. Ser ut som min gamla hydro?![]()
Bra jobbat, den ser ut att ha varit med om en del.Denna har jag slitit in helt själv faktiskt![]()
Den ser ut att sitta bra. Vad mäter din handled?Nu har jag hämtat den, större än vad jag trodde![]()
Träffar sekundvisaren index? Läste att den gör det men varenda video jag sett så ser den ut att inte göra det.
Den mäter väl typ 16,5 om jag inte missminner migDen ser ut att sitta bra. Vad mäter din handled?
Konstigt. Det måste vara ngn som inte tänkt hela vägen....Är jag ensam om att störa mig på den dåliga passningen av länkarna över låset? Det bildas ett litet veck som sticker upp när länken är låst.
![]()
Jag har det på både blå & svart, tror jag ska slipa dom raka så det blir platt. Måste vara en miss...
Åhfan, det märkte inte ens jag...Är jag ensam om att störa mig på den dåliga passningen av länkarna över låset? Det bildas ett litet veck som sticker upp när länken är låst.
![]()
Jag har det på både blå & svart, tror jag ska slipa dom raka så det blir platt. Måste vara en miss...
sorryHaha, ja det är typiskt mig. Jag tänker inte ens på saker. Sen nämner nån det här på KS och så är det kört.![]()
Haha, närå, ingen fara. Tror inte detta skulle störa mig speciellt mycket.