Lionheart
Basic
5905?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5905?
Tack för tipset, men är absolut inte förtjust i den modellen.
Inte? Tycker det är den mest underskattade modellenTack för tipset, men är absolut inte förtjust i den modellen.
5205g med blå tavla är fantastiskt fin
Rosé med svart tavla är otrolig också5205g med blå tavla är fantastiskt fin
Kanske någon AD har kvar en 5146 på lager.Någon fin pp som man kan få tag på hos AD inom 500k? Helst 37-40mm, sportig eller dress spelar ej roll.
Jag vet inte vad jag har för mått. Men borde ligga där i närheten.
vill du kan vi ordna så du får klämma.
5196 på handled som mäter 16.2 cm
Tim Mosso har 16 cm handled!
Man kan se han bära klockan här (3:24):
Tyckte den blev för stor, men mina handleder är både smala och runda....Tack ska ni ha! Provade en och bandhornen satt innanför handleden så den funkar. Lutar åt ett köp men ska fundera lite.
Da det enbart finns tva AF i Sverige (Bo Berggren och Rob Engstrom i Stockholm) som ligger pa gangavstand fran varandra sa ar det val bara att knalla in i butikerna och se vad de har pa hyllan.
Har tyvärr inga kvar Som alltid sålde man för tidigtUnderbar
Ja, tyvärr! Är sugen på prova en men varje gång man kollar så har den stigit i värdeHar tyvärr inga kvar Som alltid sålde man för tidigt
Me like.
110K CHF i platina med nytt urverk, låter som en klart bättre value prop än Langes nya L1 PC som är i guld och kostar lika mkt eller mer. Ovanligt för PP, måste jag säga.5236P var riktigt bra
Håller helt och hållet med dig. Även design mässigt vinner PP.110K CHF i platina med nytt urverk, låter som en klart bättre value prop än Langes nya L1 PC som är i guld och kostar lika mkt eller mer. Ovanligt för PP, måste jag säga.
Har vi några storlekar på Calatravorna 6119?Me like.
Diameter: 39mm. Height: 8.1mm.Har vi några storlekar på Calatravorna 6119?
Såg att den var med på hemsidan nu.Diameter: 39mm. Height: 8.1mm.
Sjukt ful, förstår inte varför dom envisas med denna fula layout på tavlan. Ihoptryckta subdials. Fy.En annual calendar i stål. 4947A, bra storlek 38mm x 11mm men helpolerad länk kanske blir väl blankt?
Och länken ovanpå det...Sjukt ful, förstår inte varför dom envisas med denna fula layout på tavlan. Ihoptryckta subdials. Fy.
Me like.
Jag verkar vara ensam om att tycka om dennaEn annual calendar i stål. 4947A, bra storlek 38mm x 11mm men helpolerad länk kanske blir väl blankt?
Kan nog räkna med att det blir en del kö på dessa till en början.Brukar det vara kötid på calavatra?
Jag tänkte mer allmänt , innan släpp av dessa nyaKan nog räkna med att det blir en del kö på dessa till en början.
Vad tror ni tillgänglighet över tid är på dessa, 5711an och 5236 kommer aldrig nå vanlig marknad?
Är väl bara och ringa AD och fråga. Calatrava (undantag de som heter ”Calatrava-någonting” men tillhör complications-serien) är generellt inte svåra att få köpa men det kan finnas ganska långa ledtider för att beställa in till butiken om de inte har någon inne.Jag tänkte mer allmänt , innan släpp av dessa nya
Ja 5711an hade jag inte räknat med5711 är bara att glömma. 5236 är ingen application piece såvitt jag vet och kommer troligen finnas att köpa som walk-in hos välsorterade AD så småningom. Saker som 5270P med laxtavla var också hypeade i början men har sett flera sådana i skyltar sedan i höstas.