• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ploprof

Sålt en G-Shock Frogman till oerhört trevliga @Ploprof. Blixsnabb betalning och tydlig återkoppling.
Utan tvekan en av dom bästa på KS och kommer definitivt blir fler affärer i framtiden.
Har mina varmaste rekommendationer. 100% GG i min bok!

Köpte en G-Shock kombilänk av @Ploprof. Blixtsnabbt skickat och allt var helt i sin ordning. Ännu en klockren affär med denna trevliga medlem. Kommer definitivt bli fler affärer. Har mina varmaste rekommendationer. 100%GG!

Sålt en MR-G till Peter på distans. Fick blixtsnabbt betalning och tydlig återkoppling efter klockan kommit fram. Peter är utan tvekan en av dom trevligaste och bästa att ha och göra mig. Absolut inte första affären och definitivt inte den sista. Har mina varmaste rekommendationer. 100% GG i min bok.

Hedersknyffel en masse! Jag drar inte detaljerna men levererar utöver det förväntade. Avslappnad och skön kommunikation. Så jag kan inte vara mer nöjd och jag rekommenderad honom som säljare vilken dag somhelst.

Tillbaka
Topp