Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Den stannar hos mig så länge jag lever och går vidare i arv så som den gjorde till mig.Då kan jag ta den gamla risiga saken!
Låter värdig en grym klocka! Grattis!Haha! Den stannar hos mig så länge jag lever och går vidare i arv så som den gjorde till mig.
1392 sitter jämrans bra på mig också. Får nog lägga om budgeten för nästa år...Några klockor skall i alla fall ut, sen bör nog en eller två av nedanstående införskaffas, svårt att välja bara...
Datejust 116234. Blåtavla, jubilé och fluted bezel, mumma!
![]()
Kanske en trevlig vit eller svart Ingy? Så cool klocka och ser grym ut på gummi också! 3239 of course!
![]()
En blåtavlad Oysterquartz 17000 har jag länge suktat efter men inte hittat rätt objekt än...
![]()
Klart man ska ha Panerai? Eller? 1392 skulle kunna fungera på mina taniga armar.
![]()
Ack, så snygg! Men har svårt med storleken, kanske får vänta på en mer slimmad version ifall Tudor någonsin släpper en sådan.
![]()
Saknar absolut en Speedy i samlingen, men vi klickar inte 100% ännu, känns mer som en klocka man "borde" ha. Men absolut en trevlig pjäs, en klassiker.
![]()
Jaja, vi får väl se vad nästa år för med sig, drömma får man alltid göra![]()
Så länge du köper en Ducce är du välsignad!Skrev nyss i 2018-tråden vad jag vill ska hända nästa år. Men man är ju en ambivalent jävel.
Just nu lutar det åt att flippa 5513 och köpa motorcykel.
Explorer och Cartier täcker alla mina behov.
![]()
DD:n ska köpas för att sedan säljas?Initiala tanken är ut med Speedmastern och in med DayDate.
Till hösten du funderar jag på om inte DayDate får lämna för att få in en Panerai och någon kronograf. En Tudor 79260 kanske...
Nja... det misstaget har jag redan gjort en gångSå länge du köper en Ducce är du välsignad!![]()
Ja just nu så är planen att försöka testa en del klockor under nästa år. Om en vecka ser nog planen helt annorlunda ut...DD:n ska köpas för att sedan säljas?
Det är väl nu man skall använda knappen anmäl tror jag...Nja... det misstaget har jag redan gjort en gång![]()