Tror att de korrelerar rätt väl med varandra...1 st PP och 1 st AP, båda från AD, är planen.
Chansen är väl mindre än 7 rätt på Lotto...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att de korrelerar rätt väl med varandra...1 st PP och 1 st AP, båda från AD, är planen.
Chansen är väl mindre än 7 rätt på Lotto...![]()
Go for itGrönjakt. I övrigt lugnt hoppas jag innerligt.
![]()
Eller varför inte hitta en riktigt spännande Omega?Försöka köpa något som inte är en Omega (borde väl inte vara så svårt svarar ni nog)
Den släpps i januari eller? Ska till Japan i febJag ska köpa denna under 2019, kan de bli wissigare än HyperQuartz, GMT och GrandoooooooooSeiko!?![]()
![]()
Vet dessvärre inte exakt release men räknar med Q1, fingers crossed!D
Den släpps i januari eller? Ska till Japan i feb![]()
Jäkligt mysig Cartier, ref på den?Skrev nyss i 2018-tråden vad jag vill ska hända nästa år. Men man är ju en ambivalent jävel.
Just nu lutar det åt att flippa 5513 och köpa motorcykel.
Explorer och Cartier täcker alla mina behov.
![]()
Tack, jag är otroligt nöjd med denna. Kanske mer nöjd än med någon annan klocka jag haft.Jäkligt mysig Cartier, ref på den?![]()
Tack, ska läsas på om den där nu så får vi se vad som trillar inTack, jag är otroligt nöjd med denna. Kanske mer nöjd än med någon annan klocka jag haft.
Det är 32 mm-varianten. Iom formen så bärs den rätt mycket större än vanliga 29an. Bärs som en Dj ungefär.
Referensen är 2823.
Ska köra exakt samma uppläggJag har lovat mig själv att maximalt ha 2 klockor i rotation under 2019.
Får se hur det har gått om 1 år![]()
"With friends like these.."Min nuvarande trio:
Pre-A PAM001
![]()
PAM911 "Last one for Paneristi"
![]()
Bronzo
![]()
I början ville jag balansera min samling så mycket som möjligt. Men numera vill jag köpa klockor jag faktiskt vill använda. En "dress"-panna vore nice, men kommer den att användas?
Hjärnan säger en Radiomir/Radiomir 1940
Hjärtat säger en Luminor 1950 med kupat glas och guldvisare
Den coola grabben i mig säger en Luminor Submersible 1950 i annat material än brons.
Jag lär hinna ändra mig 100x tills jag faktiskt klipper en ny klocka