Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många fina där... men den där blå DJn är ju bara sååå otroligt snygg!Några klockor skall i alla fall ut, sen bör nog en eller två av nedanstående införskaffas, svårt att välja bara...
Datejust 116234. Blåtavla, jubilé och fluted bezel, mumma!
Kanske en trevlig vit eller svart Ingy? Så cool klocka och ser grym ut på gummi också! 3239 of course!
En blåtavlad Oysterquartz 17000 har jag länge suktat efter men inte hittat rätt objekt än...
Klart man ska ha Panerai? Eller? 1392 skulle kunna fungera på mina taniga armar.
Ack, så snygg! Men har svårt med storleken, kanske får vänta på en mer slimmad version ifall Tudor någonsin släpper en sådan.
Saknar absolut en Speedy i samlingen, men vi klickar inte 100% ännu, känns mer som en klocka man "borde" ha. Men absolut en trevlig pjäs, en klassiker.
Jaja, vi får väl se vad nästa år för med sig, drömma får man alltid göra
Movin' quickKöpa en stor jävla sportchrono på gummi. Det gjorde jag bara nån timme in på nya året. Leverans på torsdag.
Max 10 GS.
Don't hold your breath...I would live to hear your watch plans for 2019... increase collection? Decrease collection. Save every extra krona for your grail.
Me ? Want Rolex to relaunch the 36mm explorer in white... loading up my coatings already... see below
Då håller vi ögonen öppna i paketöppningstråden under morgondagen?Köpa en stor jävla sportchrono på gummi. Det gjorde jag bara nån timme in på nya året. Leverans på torsdag.
Fick nytt jobb i november och om de fortfarande vill ha mig kvar efter provanställningen ska jag börja jaga en Rolex Explorer 14270 igen...
Inte min bild men... vill ha!