Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan behöva den typen av utmaning för motivation så rock onSka köra exakt samma upplägg
Vad säger du om att vi slår vad om det? Den som inte klarar det får ge den andra något
Vilka två klockor blir det förresten?
Jo jag känner också att det är nödvändigt för att klara av detJag kan behöva den typen av utmaning för motivation så rock on
Tänkte behålla min Autavia och sen är det lite oklart med kandidat nr 2 än så länge.
Vilka 2 blir det för dig och vad ska vi ha i vinstpotten ?![]()
Nice! Trevliga dinkor båda tvåJo jag känner också att det är nödvändigt för att klara av det
För mig blir det en Certina DS PH200M och en Tudor North Flag som jag ska köpa inom en vecka eller två! Ska nog funka!
Autavia är ju grym, ska bli kul o se vad nr 2 blir!
Hm, jag är öppen för förslag!![]()
Aa vi får tänka på saken. Det är fritt fram att PM:a mig när du kommer på något kulNice! Trevliga dinkor båda två
Tål att tänkas på vad vi kan ha som motivationshöjare för att det ska hålla![]()
Jag ser några klockbonanza-annonser fram för migDet blir storstädning 2019![]()
SMPc är grym, saknar min...Städa undan lite samt införskaffa en Omega smpc och sannerligen några till![]()
Precis köpt en smp electric blue för lite inspiration och för att hålla händerna i styr...SMPc är grym, saknar min...
![]()
![]()
Haft en sådan också, väldigt bra klocka den också men SMPc är på en annan nivå.Precis köpt en smp electric blue för lite inspiration och för att hålla händerna i styr...![]()
Såklart! Det är ju en pyramid än så längeHaft en sådan också, väldigt bra klocka den också men SMPc är på en annan nivå.
![]()
Den är verkligen grym, du kommer inte ångra digSåklart! Det är ju en pyramid än så länge
Himla sugen på en SMPc
Det ska mycket till hahaDen är verkligen grym, du kommer inte ångra dig![]()
Hmmm. Den tror vi inte på, möjligen 1 förDet blir storstädning 2019![]()
Haha! Watch me! ;-)Hmmm. Den tror vi inte på, möjligen 1 för![]()
Översta självklartFå loss tummen och köpa någon av dessa:
![]()
![]()
![]()
Frågan är bara vilken??
+ en batteribeater typ denna:
![]()
Lutar mest åt den faktisktÖversta självklart![]()
Du har haft den förut väl? Tråkigt nog inte lika bekväm som en sub. Jag röstar för två eller tre!Lutar mest åt den faktiskt![]()
Nej, varit sugen skitlänge men får aldrig loss tummen att köpa en!Du har haft den förut väl? Tråkigt nog inte lika bekväm som en sub. Jag röstar för två eller tre!
Då kan jag ta den gamla risiga saken!![]()
En ny Breitling premier är målet.
Det där var inget lätt val är jag benägen att hålla med om! Min röst går till 1.PO 2.Seamaster 3.ExplorerFå loss tummen och köpa någon av dessa:
![]()
![]()
![]()
Frågan är bara vilken??
+ en batteribeater typ denna:
![]()