Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För i helvete!!! För andra gången får jag en paket-avi EFTER att paketet skickats tillbaka till utlandet!
Ska eftersänd post ta en månad? Vad betalar man eftersändning för då..?
Säkert, men i kundens (mina) ögon ÄR ombudet PostNord!Eftersändningssystem fungerar lite annorlunda, vissa ombud är väldigt lata med att fixa till aviseringarna och inte alltid postnord skickar rätt eftersändningsavier till ombuden så de kan sköta sitt jobb rätt. Just i ditt fall kan du skylla på ditt ombud tror jag, de har nog samlat på sig påminelseavier och skickat det sent.
Edit: Jag vill även tillägga att alla eftersändningsavier hanteras av postombuden.
Står i postnords vilkor att dom ska klara ett fall på 1.5 m ...
Står i postnords vilkor att dom ska klara ett fall på 1.5 m ...
De där är ju iiiiiinget !
/fd anställd
HahaMan ser verkligen hur trött han är på livet när han smäller igen dörren
Samma sak hände mig förra veckan, fick efter en jäkla massa grävande fram ett referensnummer jag gick till utlämningsstället med. Visade sig att paketet hade legat där i 2 veckor och skulle returneras dagen efter... Bra att man fått någon som helst AVI eller liknande innan.2017-11-14 11:01 Försändelsen har ankommit mottagarlandet. men fortfarande inget paket eller uppdatering?? FFS börjar bli riktigt trött på det här företaget nu...
Samma sak hände mig förra veckan, fick efter en jäkla massa grävande fram ett referensnummer jag gick till utlämningsstället med. Visade sig att paketet hade legat där i 2 veckor och skulle returneras dagen efter... Bra att man fått någon som helst AVI eller liknande innan.
Såklart hade jag vart där två gånger innan med mitt trackingnr, men de kunde inte hitta paketet med endast det som referens.
Jävla knällspikar som klagar på postnord, aldrig haft problem och har skickat och mottagit över 300-500 paket
Jaaa vem har egentligen koll på hur många paket men många är det, både inrikes och utrikes. Go postnordÖver 300-500?
Men håller med, inte haft några större problem själv.
Sen angående att det står glas aktas på vissa paket, det är ju bara en trigger för en rebellisk ungdom som jobbar på bandet att medvetet tappa paketet för dom hatar sitt jobb. En slags revenge på arbetsgivaren men tyvärr lider den enskilda konsumenten men det skiter man fan i efter ett 12h pass.
Jävla knällspikar som klagar på postnord, aldrig haft problem och har skickat och mottagit över 300-500 paket
Men vad tusan? Ring dem igen och förklara situationen. Jag har fått hjälp av dem med en liknande situation förut så det var förmodligen en syltig medarbetare du pratade med. Bör inte vara jobbigt för dem att ordna fram en standard avvikelseanmälan.Jag skickade för en månad sen ett paket till USA, det ligger i dag och snurrar i Australien. Det är rekommenderat.
Postnords svar=Det är faktiskt inte vårat problem, du får vänta tills det kommer tillbaka eller försvinner. Australiens postverk behöver en formel anmälan från postnord, dom vägrar.
Gött att man köper en tjänst som dom uppenbarligen inte behöver ansvara för. Funderar själv på att starta nått sånt, det verkar vara bekvämt..
När samhällets infrastruktur bit för bit smulas till grus så står vi inför en stundande kollaps.
Dags att köpa G-Shock med andra ord...