Haha japp jag medJag skulle vilja reklamera hela Postnord!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha japp jag medJag skulle vilja reklamera hela Postnord!
Du kanske redan kÀnner till det men spÄrningen av REK-försÀndelser uppdateras inte pÄ kundsidan av sÀkerhetsskÀl om du syftar pÄ att den inte verkar röra pÄ sig, dÀremot ska Postnord sjÀlva kunna gÄ in och spÄra det i sitt interna system om problem skulle uppstÄ.Jag skickade en klocka i torsdags som de verka ha lyckats slarva bort trots rek. FortsÀttning följer!
FörlÄt jag skrev fel, det var vanligt spÄrbart som man ska kunna spÄra i appen.Du kanske redan kÀnner till det men spÄrningen av REK-försÀndelser uppdateras inte pÄ kundsidan av sÀkerhetsskÀl om du syftar pÄ att den inte verkar röra pÄ sig, dÀremot ska Postnord sjÀlva kunna gÄ in och spÄra det i sitt interna system om problem skulle uppstÄ.
Jag skulle nog inte vara allt för orolig Àn. De verkar ha rÀtt skapliga problem med spÄrningen pÄ senare tid och jag fick nyligen t.ex. en avisering om att mitt paket hade ankommit till ombudet trots att jag hÀmtade ut det nÀstan tvÄ veckor tidigare. Jag upplever Àven att spÄrningen pÄ paket man skickar sjÀlv brister en del och det Àr inte helt ovanligt att den hoppar över stegen pÄ vÀgen för att helt plötsligt finnas hos mottagaren.FörlÄt jag skrev fel, det var vanligt spÄrbart som man ska kunna spÄra i appen.
Min kommer frÄn UK med. Jobba nu Postnord!Pompompom, dubidooo, vÀnta pÄ en klocka man jagat i flera Är Àr ju toppenkul, verkligen... ööööööööka!
FrÄn UK ska vÀl tillÀggas.
Man blir ju inte sÄ taggad av att lÀsa den hÀr trÄden dÄ mÄnga verkar ha vÀntat bra jÀkla lÀngeMin kommer frÄn UK med. Jobba nu Postnord!
Nej man blir ju helt klart nedstÀmd haha! Jag ringde Postnord och frÄgade hur lÄng tid det kan ta. En glad tjej sa att det inte bör ta mer Àn nÄgon vecka men det tror jag nÀr jag ser det.Man blir ju inte sÄ taggad av att lÀsa den hÀr trÄden dÄ mÄnga verkar ha vÀntat bra jÀkla lÀnge
Jag uppdaterar momssidan flera ggr om dagen
Skicka lÀtt?FörlÄt jag skrev fel, det var vanligt spÄrbart som man ska kunna spÄra i appen.
Japp!Skicka lÀtt?
Gick den ivÀg i torsdags? IsÄfall Àr det ju endast tvÄ arbetsdagar hittills. Den dyker sÀkert upp imorgon eller onsdag
Ja det löser sig nog men konstigt att Postnord inte kan se paketet nÀr man ringer in.Gick den ivÀg i torsdags? IsÄfall Àr det ju endast tvÄ arbetsdagar hittills. Den dyker sÀkert upp imorgon eller onsdag
Vad menar du?Ja det löser sig nog men konstigt att Postnord inte kan se paketet nÀr man ringer in.
Jag ringde in för att dubbelkolla idag och dÄ gick det inte att spÄra via telefon utan de sa att numret inte gick att hitta eller liknande. Det löser sig sÀkert under morgondagen.Vad menar du?
Aha! Det lÀt konstigt, hoppas det löser sigJag ringde in för att dubbelkolla idag och dÄ gick det inte att spÄra via telefon utan de sa att numret inte gick att hitta eller liknande. Det löser sig sÀkert under morgondagen.
Tack! Jag hÄller er uppdaterade i trÄden.Aha! Det lÀt konstigt, hoppas det löser sig
Jag svarar mig sjÀlv . Ett av försÀndelserna har kommit fram med det felaktiga postnumret Àven pÄ paketet. Det originala felaktiga postnumret var manuellt överkryssat och rÀtta ditskrivet sÄ jag antar att det tagit nÄgra extra dagar men fram kom det.2 av 2 av mina utlandsförsÀndelser har fel postnummer i Postnord-appen, men adress och ort Àr rÀtt i övrigt. Tror ni det stÀller till det och försenar leveransen?
Jag skickade en klocka i torsdags som de verka ha lyckats slarva bort trots rek. FortsÀttning följer!
Den kom fram igÄr sÄ vet inte vad de höll pÄ med denna gÄng.Har klockan kommit fram?
Den kom fram igÄr sÄ vet inte vad de höll pÄ med denna gÄng.
Tack, verkligen!Skönt att det löste sig till slut!
Schweiz - ARN: 3 dagar
Tullhantering: 3 veckor, Àn sÄ lÀnge.
Lite lÀngre tid, verkligen?
Ny klocka pÄ ingÄng?Jippie, paketet har anlÀnt! Postnord kan nog inte belastas för det som hÀnder utanför Sverige men sÄ hÀr lÄng tid kan det ta att bestÀlla utanför EU.
Inte riktigt sÄ hÀftigt men ett klockarmband frÄn Ukraina.Ny klocka pÄ ingÄng?
HÀrligt ÀndÄ!Inte riktigt sÄ hÀftigt men ett klockarmband frÄn Ukraina.