Ca 14% i Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 14% i Sverige
VaCa 14% i Sverige
Från säker källa, valuta och rolex höjning.
De har inte "höjt"själva" på många år
Nu när de har ny fabrik mm. Bara indexhöjt tidigare typHänger inte med - inte höjt själva?
Kanske värt att tillägga att prishöjningen inte kommer vara linjär och samma för alla modeller. Några modeller kommer få en lägre prisjustering.Från säker källa, valuta och rolex höjning.
De har inte "höjt"själva" på många år
StämmerKanske värt att tillägga att prishöjningen inte kommer vara linjär och samma för alla modeller. Några modeller kommer få en lägre prisjustering.
Nu när de har ny fabrik mm. Bara indexhöjt tidigare typ
Vilken fabrik är ny?Nu när de har ny fabrik mm. Bara indexhöjt tidigare typ
Varför säger du som att det gäller alla modeller då... 14%Stämmer
Skrev ca 14% men borde kanske skrivit upp till...Varför säger du som att det gäller alla modeller då... 14%
Ny fabrik... Ny produktionslina, vettefan. Men de ska ha investerat, "förhoppningsvis" i ökad produktivitet, hur, var, när hur.. Ingen aning faktiskt. Jag kanske far med osanning men det var vad jag fick höraVilken fabrik är ny?
Du får inte tag i något ändå.Jallah habibi, spring och köp det lilla som är kvar i butiken under mellandagsrean!
Undra om de skalar upp produktionen också?Ny fabrik... Ny produktionslina, vettefan. Men de ska ha investerat, "förhoppningsvis" i ökad produktivitet, hur, var, när hur.. Ingen aning faktiskt. Jag kanske far med osanning men det var vad jag fick höra
De är ju grymma på branding om inte annatUndra om de skalar upp produktionen också?
Suck, höjer de så mycket kommer ju vitgulds GMTn med meteorittavlan kosta en bra bit över 400k. Osäker om det blir något köp då, känns ju som man kan få något roligare för den pengen.
Man kan alltid få något roligare för den pengen en Rolex kostar. Frågan är hur länge det förblir roligt. Med Rolex däremot är det alltid stabilt tråkigt!
Du kan nog vara lugn gällande den. 14 % höjning gäller främst sport Rolex i stål. Vitgulds GMT får en mer modest höjning, skulle jag tro.Suck, höjer de så mycket kommer ju vitgulds GMTn med meteorittavlan kosta en bra bit över 400k. Osäker om det blir något köp då, känns ju som man kan få något roligare för den pengen.
Känns som man kan få något roligare för den pengen även före 14% höjning..Suck, höjer de så mycket kommer ju vitgulds GMTn med meteorittavlan kosta en bra bit över 400k. Osäker om det blir något köp då, känns ju som man kan få något roligare för den pengen.
Känns som man kan få något roligare för den pengen även före 14% höjning..
Jag har hört tvärtom. Att de inte alls har planer på att bygga ny fabrik eller öka produktionen.Ny fabrik... Ny produktionslina, vettefan. Men de ska ha investerat, "förhoppningsvis" i ökad produktivitet, hur, var, när hur.. Ingen aning faktiskt. Jag kanske far med osanning men det var vad jag fick höra
Hur mycket blir höjningen på den i kronor?Suck, höjer de så mycket kommer ju vitgulds GMTn med meteorittavlan kosta en bra bit över 400k. Osäker om det blir något köp då, känns ju som man kan få något roligare för den pengen.
Är det en 15% som vissa säger så blir det ju ca 60k och då vetefan om det blir affär för mig. Redan 377k var i mäktigaste laget för mig.Hur mycket blir höjningen på den i kronor?
Herregud vad dyrt.Är det en 15% som vissa säger så blir det ju ca 60k och då vetefan om det blir affär för mig. Redan 377k var i mäktigaste laget för mig.
För mkt redan vid 377.Herregud vad dyrt.