Är väl väldigt billigt jämfört med vad vi sett i somras/tidig höst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl väldigt billigt jämfört med vad vi sett i somras/tidig höst?
Inte jag... Jag skiter helt i moderna stålRolexarVad ska du ha en Daytona till?
Stämmer. Om annonsen är seriös så är det prisbilden som var runt sommaren 2017 tror jag.Är väl väldigt billigt jämfört med vad vi sett i somras/tidig höst?
Dyrare än Sverige?yes ad!
listpriset mest tänkte jag på!
Då var det dagsVar inom klarlunds i köpenhamn idag...
priset var skrämmande med dom hade en no-date sub i montern till salu 20 min före stängning!
Feb 2019 hade jag svårt att få iväg en för 179Stämmer. Om annonsen är seriös så är det prisbilden som var runt sommaren 2017 tror jag.
Synd, GMT’n är grym!Det som känns klart ovärt var ju prishöjningen på 16% på alla guldrollar. Det var ju inte så kul, för min del så betyder det 60k extra. Nu kommer jag att leta något annat i guld i stället. Så där tappade ju Rolex en kund.
Och en guld Daytona gick upp 70-80k!!Det som känns klart ovärt var ju prishöjningen på 16% på alla guldrollar. Det var ju inte så kul, för min del så betyder det 60k extra. Nu kommer jag att leta något annat i guld i stället. Så där tappade ju Rolex en kund.
Tyvärr har de fel färg. Ska vara i blå o röd färg .Jag får det till 22 stycken Batman/girl på Blocket just nu, vad händer? Är de inte heta längre?
Subdialsen ser väldigt off ut. Med all sannolikhet fake.
Väldigt många "inga byten" av de som ligger ute från privatpersoner. Degen ska in nu.Tror detta är nyckeln. Hade de legat ute för 110-120 hade de nog sålt betydligt snabbare....men nån dåre vill ha 173 för sin.
Sant. Såg inte så noga i går kväll.Subdialsen ser väldigt off ut. Med all sannolikhet fake.
Står Nymans på certer. Enklare att kolla upp om den är äkta än vid random ”importklocka”?Subdialsen ser väldigt off ut. Med all sannolikhet fake.
Som hittat!
Kan stå vad som på certet. Handlare har blivit lurade av bra kopior med tillbehör.Står Nymans på certer. Enklare att kolla upp om den är äkta än vid random ”importklocka”?
Inte spekulant, bara en reflektion och fråga.
Om man ses på Nymans bör väl de kunna bekräfta om klockan är såld där?Kan stå vad som på certet. Handlare har blivit lurade av bra kopior med tillbehör.
Min tanke också.Om man ses på Nymans bör väl de kunna bekräfta om klockan är såld där?
Det ska absolut gå då jag varit inne med klockor på Nymans där de sagt "aha den är inte köpt här.." Vilket de då såklart måste ha stämt av i datorn/registret mot klockans serienummerMin tanke också.
Håller med. Jag har anmält annonsen och bra om fler gör det.Högst suspekt klocka. Observera subdials och hur det ser ut att vara från 116520.
Var ligger den fabriken? I Kina eller Schweiz ?Ny fabrik... Ny produktionslina, vettefan. Men de ska ha investerat, "förhoppningsvis" i ökad produktivitet, hur, var, när hur.. Ingen aning faktiskt. Jag kanske far med osanning men det var vad jag fick höra
Nya Rolex finansieras av ökade bostadspriser så visst finns det ett samband som engagerar.Haha ja, Bostadspriserna i Stockholm och priset på Rolex-klockor är det som engagerar svenskarna mest....
Bostadspriser som i sin tur eldas på av billig kredit. Väldigt mycket lånepengar som ligger i klockor just nu så det kan ju bli en viss rusning till blocket med Rolexar om rolexpriserna och ekonomin i stort viker...Nya Rolex finansieras av ökade bostadspriser så visst finns det ett samband som engagerar.
Tror du den är äkta?Tydligare bilder
Om han vill mötas upp på Nymans så är nog chansen större att den är äktaTror du den är äkta?
Görs det fake med matchande serienr på insidan vid kl 12?Om han vill mötas upp på Nymans så är nog chansen större att den är äkta
Ekonomin har redan börjat vika, prognosen gällande BNP 2020 ligger på lite drygt 1%, orderingångarna till industrin viker och arbetslösheten ökar.Bostadspriser som i sin tur eldas på av billig kredit. Väldigt mycket lånepengar som ligger i klockor just nu så det kan ju bli en viss rusning till blocket med Rolexar om rolexpriserna och ekonomin i stort viker...
Jodå!Görs det fake med matchande serienr på insidan vid kl 12?