• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pruta hos AD?

hejsam

Patek
2-Faktor
Ska tillägga att när jag tittade hos AD på dessa sist så var svart och framförallt blå tavla svårare att få tag på. Tänker att du borde ha lite bättre förhandlingsposition om du är ute efter vit :)
 

Freedeeriikk

Breitling
Ska tillägga att när jag tittade hos AD på dessa sist så var svart och framförallt blå tavla svårare att få tag på. Tänker att du borde ha lite bättre förhandlingsposition om du är ute efter vit :)
Finns det några schyssta argument man kan dra när man prutar hos en AD? :) inte hängt så mycket hos ADs tidigare.
 

Rulle

Audemars
fanns väldogt många hos gassan i amsterdam på daam-torget!
kan vara värt att pröva att åka utomlands och köpa en för jag tror kanske att prutmånen är större utanför sveriges gränser!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Bergströms policy för 116200/116234 är 0% rabatt. Åtminstone för de (mig inkluderat) utan någon 'relation' med AD.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Om det är en kvinnlig säljare så kan du försöka charma henne, Ladiesman ;)
12DE78EC-44EE-4B5C-A37A-F9124207C00F.jpeg
 

RobinVV

Breitling
Mitt första klockköp gick på 15% billigare än list. Klocka över 30k. Räckte att jag nämnde en annan site på nätet så gick priset ner. Handlat där sen dess :) Rydbergs Ur.
 
Topp