• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Recension: Tudor Black Bay

Tack för en bra recension! Har en pelagos men är bra sugen på denna. Grymt vacker!
Känns som att Tudor är mkt prisvärda och trevliga pjäser :)

Väldigt bra skrivit och väldigt trevliga bilder. Jag håller med om allt även om jag då sitter på den som kallas BBB. kanske skulle skaffa den röda också? ;)

Grattis till en riktigt fin klocka!
Kom hem från Gran Canaria igår. Där nere fanns det många butiker med både Rolexar, Hublots och flera andra dyra märken. Flera av butikerna hade också denna Tudor black bay. På ett ställe kom jag på mig själv med att vandra som en fåne mellan en guld-SubRolex och denna.

Jag har en flång ny MM300 som ligger och väntar hos postombudet.
Hoppas jag glömmer allt vad Tudor heter när jag packar upp Seikon. ;)

Tack för en bra läsning!
Det är en helt klart grym klocka Black Bay... Och det är en klocka jag vill ha.
Inga crown guards... Så otroligt sexigt!

Jag sitter och filosofierar vilka NATO's den skulle passa på... Svart med röda ränder?

Här har vi en av klockornas klockor jag någon gång skall äga. Riktigt kul att få läsa om den. Så läckert med röd bezel!

(ny på forumet) Vet ej varför jag inte gått med klocksnack förrän nu är grymt intresserad av alla klockor :)

Ska nog slå till på en Black Bay, har gått ett tag och funderat nu... Riktigt sugen! Grym recension :)

Tack för bra recension, ngn på forumet som har den nya blåa versionen?

Finns ett gäng här på KS. Jag har en [emoji2]

ImageUploadedByTapatalk1429712199.119212.jpg

Tillbaka
Topp