Jolly
Silver
Dragit på gator nu medHittade en krokodil i rätt bredd i lådan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dragit på gator nu medHittade en krokodil i rätt bredd i lådan
![]()
Köpte en struts och väntar på leverans. 4,5 mm guldbrun ska blir spännande att se om hon kan bli snyggare...Dragit på gator nu med![]()
Grattis! Väntar spänt på resultatet, kan nästan garantera att du inte kommer bli missnöjdKöpte en struts och väntar på leverans. 4,5 mm guldbrun ska blir spännande att se om hon kan bli snyggare...
Bara jag som får ståfräs? Baam
Alltså alla reverso klockor får en att bli galen!Grymt nöjd!! Blev bra med den lite mörkare bruna till svarta tavlan.
![]()
![]()
Är du galen!!??![]()
![]()
Funderar starkt på att sälja/byta, då vi inte klickat helt 100. Trodde verkligen vi hade en framtid ihop
Eller vad säger expertpanelen?
Förbannat bra blev det!Grymt nöjd!! Blev bra med den lite mörkare bruna till svarta tavlan.
![]()
![]()
Kärlek!Har blivit god vän med denna. Tror hon får stanna hos mig. Ska serva henne i höst![]()
Har haft henne på armen i ca 2 veckor. Körde 216570 i lördag EM fram till i söndags kväll. Men saknade henne. Det är tamefan kärlek.Kärlek!
Mycket trevlig!Reverso på hund. Från tiden långt innan det blev ett modeur.
![]()
1932 och 23 x 37 mm.Mycket trevlig!
När är den från och vad har den för mått?
Otroligt fin. Lagom storlek.
Fantastiskt! Tack för det.
Perlon? Jag som just beundrade stållänken.Någon som har ett strutsband eller annat ljudbrunt band liggandes? Skicka gärna i så fall ett PM.
Har ledsnat på perlon
![]()
Inte jag... men jag skulle gärna sälla mig till skaran.
Blir inte direkt mindre sugen på en Reverso efter jag läst här
Är det någon som har en Reverso Classique som har wristshots bredvid en Rolex i 36-40mm för storleksjämförelse?
Bara att tuta och köra! Du kommer aldrig ångra dig!Inte jag... men jag skulle gärna sälla mig till skaran.
Man ska hitta ett så fint ex. Har inte tid att leta men tipsa mig gärna om det dyker upp en!Bara att tuta och köra! Du kommer aldrig ångra dig!![]()
Min är rätt misshandlad och har fått bandhornen reparerade vid nåt tillfälle. Fick den snorbilligt, dock. Och älskar härjade klockor! Den kanske faktiskt användes till hästpolo och fick sig en smäll eller fem!Man ska hitta ett så fint ex. Har inte tid att leta men tipsa mig gärna om det dyker upp en!