• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rob Engström AB

Vi vill från KS-ledningens sida också passa på att tacka @ROB-1832 för det trevliga samarbete vi haft sedan 2012. Efter lite diskussion så har vi gemensamt kommit fram till att det är dags för en paus i samarbetet. Framöver kommer vi istället att få se fler nya samarbeten med aktörer som vi vet kommer att innebära nya roliga inslag och tillskott i KS-communityn, så stay tuned! :)

@ROB-1832 är en fortsatt vän till KS och vi ser fram mot att även fortsättningsvis ha dem här på KS i egenskap av en kunnig och kompetent forummedlem.

Allt gott!
/@daviden, @Denke och @Spencer66

Tråkigt att samarbetet är avslutad nu! Men ni är fortfarande nummer ett för mig. Bättre kundbemötande och service än så går inte att hitta..

Tråkigt! Måste säga att bannern smälte in bra på ks, framförallt mobilsidan. Ser nästan lite tomt ut nu :)

Tråkigt att höra @ROB-1832, men det ändrar inte min positiva uppfattning om er, önskar er all lycka på vägen! Dock tror jag att ni har flera trogna kunder mig inklusive som komma höra av sig till er när man behöver få klockor servade, tavlor bytta etc eller bara ett köp av en ny klocka, trots att ni lämna forumet som forumsponsor!

Kör hårt och God Jul på er också!

Mvh // Af Sjodahl

himla tråkigt att höra!
Måste säga att jag fått upp ögonen för er hör via forumet, men andra sidan är jag inflyttad till stan.
Hoppas ni fortsätter skriva och läsa iallafall =)

Det är tråkigt att höra Rob.
Jag hade en inbillning av att ni varit kommer alltid vara nummer 1 sponsorn hos KS , tråkigt att se det komma till ett slut.
Men ingenting är för evigt.

Tack för era engagemang på KS och jag hoppas en mycket god fortsättning!
Jag har mycket svårt att tro att redan inbitna medlemmar kommer att sluta handla hos er :)

En era är slut!
Det har vart väldigt roligt att få se både nyheter, event och andra trevligheter, både på forumet och på det verkliga livet. Fantastisk service alla gånger jag vart inne!

Ruggigt trist! Som sagt är det en epok som går i graven. Den aura som byggts kring varumärket på detta forum är helt outstanding.

Hoppas (men vågar inte tro) på en snar återkomst :bookworm:

Hur som helst ses vi imorgon! :omega:

Jättetråkigt att höra. Kommer sakna är här på forumet men ni kommer fortfarande att vara första-valet av återförsäljare i Stockholm för mig.

Kan bara instämma att det var tråkigt att höra.
Men självklart kommer jag att fortsätta vara stammis hos er då ni erbjuder en service i topklass.
Tack för tiden ni varit med och sponsrat detta forum, inte bara ekonomiskt utan öven med event mm.

Vil passa på att tacka igen för ert tålamod och det mycket professionella bemötande jag fick vid mitt senaste köp. Mitt nästa köp blir troligtvis ytterligare en Rolex, och den kommer jag köpa hos er! :)

Så uppenbart att Rob var giriga och inte var beredda att bidra till forumet om det inte var gratis... Pinsamt.. Misstänkter att det kommer komma fler som är missnöjda med.... Långsam service..... Högre Servicepricer än Nymans då man inte behöver betala för polering där.. Säljare som inte kan något då de anställts för att de kan asiatiska språk för att sälja till kineser och thai.. Säljare som ör lynniga och ena dagen ger kanondeal för att nästa dag såga en...

Så nöjda är jag inte... Inte ett dugg...

Så uppenbart att Rob var giriga och inte var beredda att bidra till forumet om det inte var gratis... Pinsamt.. Misstänkter att det kommer komma fler som är missnöjda med.... Långsam service..... Högre Servicepricer än Nymans då man inte behöver betala för polering där.. Säljare som inte kan något då de anställts för att de kan asiatiska språk för att sälja till kineser och thai.. Säljare som ör lynniga och ena dagen ger kanondeal för att nästa dag såga en...

Tack för din åsikt och välkommen till KS! Roligt med två positiva och glada förstainlägg...

Kan inte säga annat än tråkigt @ROB-1832. Lycka till i framtiden och tack för tiden som sponsor här på forumet. Känns skönt att ni stannar kvar och är aktiva åtminstone :)

Din post #2 på forumet är alltså en rejäl känga till (tidigare) forumsponsorn och Ad för ett flertal marknadsledande märken. Vill inte vara konspiratorisk, men klockor ringer.
Långa servicetider ser jag som ett kvitto på att arbetet är kvalitativt, och att efterfrågan är hög på deras tjänster. De påstått "höga" servicepriserna tycks heller inte avskräcka då väntetiden på service var lång i somras (oklart hur det ser ut nu).
Personalen är enligt min mening artig och korrekt de tillfällen jag varit inne. Att damerna som besitter en språklig kompetens inte har stenkoll på armbandsur ser inte jag som ett problem. Då de i första hand bemöter en kundkategori som jag inte är en del av.

Rob har varit en fantastisk forumsponsor. (Vilket du borde känna till om du läst på forumet). Förutom att erbjuda rabatter, så har de även kommunicerat via forumet med medlemmar ang tillgång på delar/tider/fakta och övriga frågor via PM. De har även bjudit in KS medlemmar till en handfull mycket trevliga event. Hade själv förmånen att närvara på det senaste. Summasumarum så upplever jag att Robs slut som sponsor är väldigt tråkigt. Anledningen finns ingen anledning att spekulera i. Men jag vet att jag även i fortsättningen kommer att vända mig till RobE både gällande service och nyköp.

Trist att höra. Har alltid fått ett mycket trevligt bemötande och har också haft förmånen att få gå på synnerligen trevliga events anordnade av er på @ROB-1832 .
Trevligt att ni iaf fortfarande hänger kvar i egenskap av forummedlem.

Tillbaka
Topp