Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ingen gummifantast, men det där var riktigt snyggtSkönt dag, skön klocka
Håller med! Armbandet gifter sig väldigt bra med vita urtavlan och orange visare! Snyggt!Är ingen gummifantast, men det där var riktigt snyggt
Är ingen gummifantast, men det där var riktigt snyggt
Håller med! Armbandet gifter sig väldigt bra med vita urtavlan och orange visare! Snyggt!
Har för mig att de blev 22mm.Är det någon som har koll på bandbredden på nya 226570? 23mm? 22mm?
22mm och smalnar av till 17mm.Har för mig att de blev 22mm.
Är det ens någon skillnad jämfört med 216570? På dimensionerna alltså. Läst att det spekulerats kring smalare boett osv, men är det bekräftat?Är det någon som har koll på bandbredden på nya 226570? 23mm? 22mm?
Det verkar vara skillnad. Flera skriver att bandbredden har gått upp med 1mm, men svårt att få svart-på-vitt.Är det ens någon skillnad jämfört med 216570? På dimensionerna alltså. Läst att det spekulerats kring smalare boett osv, men är det bekräftat?
Aha, där ser man! Ska bli intressant att få veta mer exakt framöverDet verkar vara skillnad. Flera skriver att bandbredden har gått upp med 1mm, men svårt att få svart-på-vitt.
Jag kan nu personligen bekräfta att bandbredden för 226570 är 22/17mm.Aha, där ser man! Ska bli intressant att få veta mer exakt framöver
Snyggt! Man ser även att smalare bandhorn gör en skillnad precis som på nya subben. Grattis till förvärvet!Jag kan nu personligen bekräfta att bandbredden för 226570 är 22/17mm.
Tack! Ja, jag är nöjd, även om jag hade lite ågren över om jag skulle plocka ut den eller inte.Snyggt! Man ser även att smalare bandhorn gör en skillnad precis som på nya subben. Grattis till förvärvet!
Snyggt! GrattisJag kan nu personligen bekräfta att bandbredden för 226570 är 22/17mm.
Ser mindre klossig ut tack vare smalare bandhorn, även om det är marginellt!Jag kan nu personligen bekräfta att bandbredden för 226570 är 22/17mm.
Smalare bandhorn tillsammans med lite bredare band gör en hel del, tycker jag. Tidigare ref. hade lite "torsk-utseende"; stort huvud / liten kropp.Ser mindre klossig ut tack vare smalare bandhorn, även om det är marginellt!
Utplockad hos Svensk AD?
Gött, då vet man att de nya modellerna börjat rulla ut iaf! hoppas min dyker upp snart ocksåSmalare bandhorn tillsammans med lite bredare band gör en hel del, tycker jag. Tidigare ref. hade lite "torsk-utseende"; stort huvud / liten kropp.
Ja, Svensk AD. Den första nya Exp. II dom fått in tydligen.
Kan fixa med vit vs svart tavla som jämförelse.Hade varit intressant att se en bra bild med 216570 och 22a, sida vid sida för att se skillnaderna.
Någon som sprungit förbi ngn?
Det funkar.Kan fixa med vit vs svart tavla som jämförelse.
Om det är prisnivån så kanske man är korkad att inte sälja? Men jag har ju egentligen tänkt behålla min...Oj! 129.900 kr för den nya, trodde det var en rätt sval modell som man bara behövde köa någon månad för.
Säljes/Bytes - Rolex Explorer II 226570 Black Dial Fullset Oanvänd 2021 Novelty | Klocksnack
92.100 SEK på Rolex hemsidan.Oj! 129.900 kr för den nya, trodde det var en rätt sval modell som man bara behövde köa någon månad för.
Säljes/Bytes - Rolex Explorer II 226570 Black Dial Fullset Oanvänd 2021 Novelty | Klocksnack