• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Härligt väder 😃

4963963E-0B78-4ACF-81FF-1E0DCA729755.jpeg

Hur ser det ut, någon här som siktar på att införskaffa en 226570? antar att ni med 216570 inte lär byta med tanke på de små förändringarna..
Men verkar inte vara så högt tryck på den nya refen?
"Gamla" var väl heller inte överdrivet het jämfört med andra modeller..

Har länge velat och varit sugen på att skaffa en 216570 igen så nu imed lanseringen av nya verket så var det dags tyckte jag!
Skrev upp mig på intresselista hos AD idag, fick en uppskattning på 6-12mån väntetid vilket ändå känns överkomligt.
Spontant gissar jag att det är närmre 6 än 12 :)

Snyggt! Man ser även att smalare bandhorn gör en skillnad precis som på nya subben. Grattis till förvärvet!
Tack! Ja, jag är nöjd, även om jag hade lite ågren över om jag skulle plocka ut den eller inte.
Den känns/upplevs som något mindre "klossig" än vad jag tyckte den Polar 216570 som jag hade för några år sedan var. Band och boett "passar bättre ihop" nu... typ.

Hade varit intressant att se en bra bild med 216570 och 22a, sida vid sida för att se skillnaderna.
Någon som sprungit förbi ngn?

Tillbaka
Topp