Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarSitter som en smäck! Grattis!
Fel tråd..
En pizza efter gymmet!
Ingen?Två frågor. Har ni samma mellanrum när kronan är i skruvad? Och hur många länkbitar har ni totalt på hela länken om man INTE räknar endlänkarna?![]()
12 och 1/2 tror jag
Ok och antal länkbitar på en 216570?Det beror på ägaren/bäraren, jag till exempel skruvar inte så tight. så att gummi inte komprimeras så hård, så ligger det inte så nära.
13 st skall det vara.Ok och antal länkbitar på en 216570?
Stämmer, 13 total kommer min med.13 st skall det vara.
13 på en 216570? Utan eller med endlänkarna?13 st skall det vara.
Yes, 216570. Utan ändlänkarna.13 på en 216570? Utan eller med endlänkarna?
Nej. Då har du antingen för få eller så har du några avskruvade. Kolla också så inte nån länkbit gömmer sig i glidelocket.Jag har 13st länkbitar MED endlänkarna inräknade, stämmer det?
Jag har 12st totalt med easylink länken (utan att räkna endlänkarna)..Nej. Då har du antingen för få eller så har du några avskruvade. Kolla också så inte nån länkbit gömmer sig i glidelocket.
Borde saknas en länkbit då, om jag tänker rätt.Jag har 12st totalt med easylink länken (utan att räkna endlänkarna)..
Köpt av gråhandlare?Jag har 12st totalt med easylink länken (utan att räkna endlänkarna)..
Ahh störande men kan leva med det..Borde saknas en länkbit då, om jag tänker rätt.
Köp en till bara?Ahh störande men kan leva med det..![]()
Passar den så är det ju ingen fara. Annars går det att köpa en ny länkbit för en liten slant, de är inte så fasligt dyra.Ahh störande men kan leva med det..![]()
Jorå passar fick ta bort en länk..Passar den så är det ju ingen fara. Annars går det att köpa en ny länkbit för en liten slant, de är inte så fasligt dyra.![]()
Då är det inget att grubbla över. Njut nu av klockan, den är grym!Jorå passar fick ta bort en länk..
Sant tack..Då är det inget att grubbla över. Njut nu av klockan, den är grym!![]()
Ska man göra comeback kanske...![]()