80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag förstår verkligen inte varför så många tar åt sig? Ts ställde en konkret fråga, om än lite felformulerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte avsikten men en bonus kanske![]()
Jag förstår verkligen inte varför så många tar åt sig? Ts ställde en konkret fråga, om än lite felformulerad.
Om man pratar estetik och tar bort Rolex loggan så skulle det se väldigt annorlunda ut med gillandet och utfallet för vilka modeller och tillverkare som är på kartan. Tar nog rygg på Mille79 här.
Smaken är som baken, men enligt mig. Nix.
Det är så mobbare funkar. Går ihop och hänger på tills det spårar ur. Ni vet vilka ni är. Känsligt vart det i alla fall
Smakfull och, visst. Snygg.
Trams! Som man bäddar får man ligga. Du satte ribban lågt från början så gnäll inte om du får lite mothugg.
HahahahaLägg av. Vadå satte ribban. Ställde en fråga som rubbade ordningen bland ryggdunkande mobbare.
Denna är absolut något jag föredrar framför en Rolex med tanke på stilrent och tidlös
Gillar den också! Sitter fint på mina tunna handleder.
Tycker du inte att en Explorer I är tidlös, med tanke på att den i princip varit sig lik i 61 år?
Rolex är ett känsligt ämne här på KS. Det finns flertalet föredetta "Rolexbekämpare" som har ändrat uppfattningen om märket och numera älskar dem. Tyvärr kan Rolex bli rätt uttjatade här på KS, fast det är ju inte helt utan orsak. Väldigt få andra klockmärken har ett sådant samlarvärde.Det är så mobbare funkar. Går ihop och hänger på tills det spårar ur. Ni vet vilka ni är. Känsligt vart det i alla fall
Gillar den också! Sitter fint på mina tunna handleder.
Tycker du inte att en Explorer I är tidlös, med tanke på att den i princip varit sig lik i 61 år?
Är faktiskt den enda klockan inom rolex familjen där jag känt att den kaaaan funka. Mer än ok faktiskt![]()
Lägg av. Vadå satte ribban. Ställde en fråga som rubbade ordningen bland ryggdunkande mobbare.
Kan nån förklara blondiner? Aldrig förstått hypen.